قزوین_ مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: اصحاب رسانه می‌توانند آثاری که در فاصله زمانی فروردین تا ۲۵ آبان ماه سال جاری در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی،خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

آخرین مهلت ثبت نام جشنواره رسانه ای ابوذر در قزوین اعلام شد

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگارقدس آنلاین اظهار داشت: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در سال جاری همچون سال های گذشته در استان قزوین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر به منظور گفتمان‌سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره محورهای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، آزاداندیشی، عمل انقلابی، دفاع مقدس و مسائل صنفی خبرنگاران را به خود اختصاص می دهد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: بخش خبر، گزارش خبری یادداشت، کاریکاتور، عکس، کلیپ و مستند از جمله بخش های سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سال جاری است.

کشاورز با بیان اینکه  یکی از دغدغه‌های سازمان بسیج رسانه گفتمان‌سازی آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است که باید در این زمینه بیش از پیش گام برداشت، عنوان کرد: علاقمندان  برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. 

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات در جشنواره رسانه‌ای ابوذر شرکت کنند و آثاری که در فاصله زمانی فروردین تا ۲۵ آبان ماه سال جاری در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی،خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت ارسال پستی یا تحویل حضوری یا ارسال به آدرس تلگرام @abouzar۳، ارسال کنند. 

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه، قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین مراجعه کرده و یا با شماره تلفن دبیرخانه «۰۲۸۳۳۷۸۵۱۰۰» تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.