مشهد- مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

«جشنواره رسانه‌ای ابوذر» در خراسان رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عباس محمدیان با اعلام خبر برگزاری «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» در خراسان رضوی، اظهار کرد: گسترش جوامع بشری و نیاز روزافزون به دستیابی به اطلاعات تازه، شاهد ظهور رسانه‌های مختلف و متنوع و در قالب‌های گوناگون بودیم که هرکدام، به شکلی نیاز مخاطب را مرتفع می‌کرد.

وی ادامه داد: در کنار رشد رسانه‌ها به لحاظ کیفی و کمی، برتری با رسانه‌هایی بود که از توان تولید محتوای جذاب و مورد اقبال جامعه برخوردار بودند که این مهم جز با تربیت و به‌کارگیری نیروهای حرفه‌ای و کارآزموده میسر نمی‌شود.
مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به جایگاه خبرنگار و ارزش قلم او، یادآور شد: ازاین‌رو، اهمیت پرورش چنین نیروهایی در فضای گسترده و بدون مرز خبری و رسانه‌ای، آنجا نمایان می‌شود که شاهد دگرگونی در ارزش‌های خبری و انسانی و گاه تبدیل ضد ارزش‌ها به ارزش هستیم.
وی اضافه کرد: امروز شاهد هجمه همه‌جانبه دشمن به ارزش‌های ملی، اخلاقی، فرهنگی و اعتقادی جمهوری اسلامی هستیم که هدفی جز تغییر در سبک زندگی، سبک دین‌داری و در نهایت، براندازی نظام مقدس اسلامی ندارد؛ آنان برای دستیابی به این هدف راه‌های مختلفی را آزموده‌اند و تحقق آن را تنها در نفوذ رسانه‌ای یافتند.
محمدیان با تأکید بر این‌که جبهه رسانه‌ای انقلاب نباید اجازه تحقق اهداف دشمن را بدهد، بیان کرد: شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب که در خط مقدم جنگ نرم حضور دارند، نقطه عطفی در مقابله با اهداف دشمن به شمار می‌رود که تقویت این جبهه و گسترش آن، می‌تواند کلیدواژه شکست اهداف دشمن باشد.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا، جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف شناسایی توانایی و توانمندسازی خبرنگاران استان، تقویت روحیه خودباوری، ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بین اصحاب رسانه استان و تلاش برای ارتقای جایگاه قلم در استان برگزار می‌شود.
مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از روز شنبه ۲۷ آبان ماه در محورهای مختلف منتشر می‌شود که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خراسان رضوی می‌توانند در مدت مشخص شده، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی ادامه داد: پس از بررسی و داوری آثار دریافت شده، در روز هفتم دی‌ماه ۹۶، آثار برتر در هر محور معرفی و جایزه ویژه جشنواره ابوذر به آنان اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.