جوین- امام جمعه جوین گفت: متاسفانه ارتباط دانشگاهیان با حوزه های علمیه در این شهرستان بسیار ناچیز است.

دانشگاه های شهرستان جوین با حوزه های علمیه تعامل بیشتری داشته باشند

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور با انتقاد از وضعیت فرهنگی دانشگاه ها در شهرستان اظهار داشت: متاسفانه ارتباط دانشگاهیان با حوزه های علمیه در این شهرستان بسیار ناچیز است.

 وی افزود: در این شهرستان چندین دانشگاه وجود دارد، اما متاسفانه وجود این دانشگاه ها تاثیرات چندانی از نظر فرهنگی در سطح شهرستان نداشته است.

دلیری پور تاکید کرد: در حالی که دانشگاه باید توسعه فرهنگی ایجاد کند و مردم باید این توسعه فرهنگی را احساس کنند.  

وی گفت: دانشجویان درخط مقدم مبارزه با طاغوت قرار داشتند،  باید روز به روز براین نقش فرهنگی خود بیفزایند.  

امام جمعه جوین با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) افزود:  بیانات و سخنان رهبر معظم انقلاب در هر زمینه ای راه گشا  و حجت قاطع است و ما باید سخنان ایشان را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.  

حجت الاسلام دلیری پور با اشاره به مساله فلسطین یادآورشد: همانگونه که ما وحدت را در ایران اجرا کردیم، و امروز شیعه و سنی در این کشور در کنار هم مسالمت آمیز زندگی می کنند، نباید نسبت به مسلمانان سایر کشورها هم بی تفاوت باشیم.  

امام جمعه جوین اضافه کرد: دشمن به دنبال ایجاد جنگ مذهبی و قومی در میان مسلمانان است و ما همانگونه که تا کنون اجازه ندادیم، این اتفاق بیفتد، امروز هم نباید به مسائل جهان اسلام بی تفاوت باشیم، و نباید دست از حمایت فلسطین برداریم.  

وی در پایان ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا برای به  رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: امروز مسلمانان در هر جای دنیا که هستند، باید از فلسطین حمایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.