رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر قابلیت استعلام۳۰۰ هزار معاینه فنی خودرو در تهران وجود دارد که به دنبال افزایش سقف استعلامات هستیم.

قابلیت استعلام ۳۰۰ هزار معاینه فنی خودرو در استان تهران وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا مهماندار در جلسه کارگروه آلودگی هوا که با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران، کیومرث کلانتری مدیرکل سازمان حفاظت محیط‌زیست استان تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران و سایر دستگاه‌های اجرایی در استانداری تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه در تهران قابلیت پلاک‌خوانی در محدوده زوج و فرد و تردد وجود دارد اظهار داشت: در زمینه ثبت وضعیت معاینه فنی خودروها فقط در محدوده زوج و فرد قادر به ثبت هستیم.

وی ادامه داد: با ارتباطی که بین وزارت کشور و ناجا وجود دارد همه اطلاعات اتومبیل‌ها در حوزه معاینه فنی ثبت شده که در حال حاضر قابلیت استعلام۳۰۰ هزار خودرو وجود دارند که به دنبال این هستیم، سقف استعلامات را بالا ببریم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به افزایش میزان معاینه فنی تصریح کرد: افزایش مراجعه به معاینه فنی از اواسط مهرماه افزایش یافته که بیشتر به دلیل برخورد میدانی بوده که در همین زمینه اتوبوس‌های معیوب نیازمند معاینه فنی هستند.

مهماندار در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه اطلاع‌رسانی برای اینکه معاینه فنی با دوربین ثبت شود، صدا و سیما و رسانه‌ها باید بیشتر ورود پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.