سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این برد حق پرسپولیس بود و زور ما به این پرسپولیس نمی‌رسید.

گل‌محمدی: زورمان به این پرسپولیس نرسید/ تمارض عالیشاه صحت ندارد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به شرایط حریف قبل از بازی می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم.

* دو تعویض اجباری داشتیم

وی ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و پرس خوبی روی حریف گذاشتیم در ادامه دو تعویض اجباری داشتیم که کارمان را سخت کرد و پیش بینی چنین اتفاقی را نمی‌کردیم.

* پرسپولیس بهتر بود و حقش برد بود

پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد. این برد حق پرسپولیس بود و ما نتوانستیم موقعیت گل به وجود بیاوریم. بازی کردن مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خیلی سخت است. شرمنده هوادارانی شدیم که امروز برای حمایت تیم آمده بودند. اما انتظار اینکه تیم قدرتمند پرسپولیس را که شرایط خوبی دارد متوقف کنیم زیاد است. بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند اما زورمان نرسید، پرسپولیس قوی‌ترین تیم ایران است و مستحق برد بود.

* تغییرات تراکتورسازی زیاد بوده، به زمان نیاز داریم

گل‌محمدی در مورد ادامه فصل، گفت: تغییرات زیادی داشته‌ایم و به زمان نیاز داریم تا بهتر شویم. با جذب یک مهاجم و یک مدافع مرکزی شرایط تیم بهتر خواهد شد و ما بهتر از گذشته کار خواهیم کرد.

* قبل از گل اول، پرسپولیس موقعیتی نداشت

گل‌محمدی افزود: دو تعویض کارمان را سخت کرد. نتوانستیم در زمین حریف صاحب توپ شویم. پرسپولیس بعد از گل خوب دفاع کرد. گل دقیقه ۴۵ پرسپولیس کارمان را سخت کرد، در حالی که قبل از آن موقعیتی نداشت. در ادامه ما جلو آمدیم اما پرسپولیس در ضد حملات خوب بود. 

*هواداران تراکتورسازی به ادب معروف هستند

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه هواداران تیمش ادب را رعایت نکردند، گفت: بی‌احترامی که می‌گویید بیشتر از سمت مقابل شنیدم. هواداران ما به رعایت ادب و احترام معروفند. آنها میهمان بودند و جا داشت حق میهمانی رعایت می‌شد و بیشتر از سمت هواداران حریف این مسایل رخ داد.

* بد موقع گل خوردیم

وی گفت: بد زمانی گل خوردیم و حریف هم موقعیت زیادی برای گلزنی نداشت و آنها ۲ موقعیت گلزنی شان را تبدیل به گل کردند. نیمه اول داشت صفر بر صفر تمام می شد که گل ثانیه‌های اخر کارمان را سخت کرد. پرسپولیس هم خوب دفاع کرد و نتوانستیم به حریف خودمان را تحمیل کنیم.

* می‌خواهیم خط حمله‌مان را تقویت کنیم

سرمربی تراکتورسازی در مورد شیوه بازی تیمش گفت: بخاطر شرایط حریف بود و مجبور بودیم بازی مستقیم انجام بدهیم تا حریف را بیشتر تحت فشار قرار بدهیم. در صدد هستیم تا خط حمله را تقویت کنیم. اگر موقعیت ها را به دست بیاوریم بهتر می‌شود.


*تمارض عالیشاه مقابل پرسپولیس صحت ندارد
وی در مورد اینکه گفته می‌شود عالیشاه به خاطر پرسپولیس خودش را به مصدومیت زده گفت: در این ۲۷ سالی که در فوتبالم ندیده‌ام بازیکنی تمارض کند، چون مقابل تیم سابقش قرار گرفته و این صحبت‌ها واقعیت ندارد. او حتی نمی‌توانست راه برود.

* برای دیدار با استقلال خوب ریکاوری می‌شویم

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: در مورد بازی با استقلال هم یک هفته فرصت داریم و باید فیلم بازی حریف و بازی خودمان را ببینیم و با شناختی که از حریف پیدا می‌کنیم شرایط را تعیین می‌کنیم و زمان خوبی داریم تا بازی با استقلال ریکاوری مناسبی انجام بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.