تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی خود در رقابتهای قهرمانی آسیا به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

ازبکستان نخستین حریف تیم ملی ایران

به گزارش قدس آنلاین، هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی مردان آسیا از پنجشنبه ۲۸ دی ماه به میزبانی کره جنوبی با حضور ۱۴ تیم آغاز خواهد شد. در این رقابت ها کشورهای ژاپن، ایران، ازبکستان، بحرین، عمان، استرالیا، کره، امارات، هند، بنگلادش، قطر، عربستان، چین و نیوزلند در چهار گروه با هم رقابت خواهند کرد.

تیم ملی هندبال ایران در گروه اول با ازبکستان و ژاپن همگروه است و ملی پوشان هندبال ایران جمعه ۲۹ دی ماه در نخستین گام به دیدار ازبکستان خواهند رفت.

مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، افشین صادقی، امین یوسفی نژاد، مهرداد صمصامی، جلال کیانی، میلاد مسائلی، محمد قاسمی، مهدی بیجاری، سلامان بربط، علی رحیمی، الله کرم استکی، سجاد استکی، سید علیرضا موسوی، محسن باباصفری، شاهو نصرتی، سعید حیدری راد و پویا نوروزی نژاد هجده بازیکنی هستند که در این دوره از رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند.

بروت ماچک به عنوان سرمربی، علیرضا حبیبی و شهداد مرتجی به عنوان مربی، مرتضی ازقندی به عنوان فیزیوتراپ، تیمور درزابی به عنوان سرپرست و محمد رضا رجبی به عنوان دبیر فدراسیون در کنار ملی پوشان هستند.

تیم ملی هندبال ایران با ترکیب ۲۰ بازیکن از ۳ دی ماه برای برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی عازم اسلوونی شد. در اسلوونی دو دیدار تدارکاتی با تیم باشگاهی کوپر اسلوونی و تیم ملی اسلوونی داشت که با یک پیروزی و یک باخت برای ملی‌پوشان‌ همراه بود. بعد از آن تیم ملی به قطر رفت و در تورنمنت چهارجانبه قطر حاضر شد. تیم ملی هندبال ایران در این تورنمنت مقابل الجزایر و عمان به برتری رسید ولی در مصاف با قطر نتیجه را واگذار کرد و به عنوان دومی این تورنمنت رسید.

*گروه بندی مرحله مقدماتی تیم های حاضر در هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا:

گروه یک: ژاپن، ایران، ازبکستان

گروه ۲: بحرین، عمان، استرالیا

گروه ۳: کره، امارات، هند، بنگلادش

گروه ۴: قطر، عربستان، چین، نیوزلند

*برنامه کامل دیدارهای مرحله مقدماتی هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا:

*پنج شنبه ۲۸ دی ماه:

چین – عربستان ۲۰:۳۰

قطر – نیوزلند ۲۲:۳۰

ازبکستان – ژاپن ۰۰:۳۰

بنگلادش – کره ۲۰:۳۰

هند – امارات ۲۲:۳۰

استرالیا – بحرین ۰۰:۳۰

*جمعه ۲۹ دی ماه:

ایران – ازبکستان ۲۰:۳۰

عمان – استرالیا ۲۲:۳۰

نیوزلند – عربستان ۰۰:۳۰

چین – قطر ۲۰:۳۰

هند – کره ۲۲:۳۰

بنگلادش – امارات ۰۰:۳۰

*شنبه ۳۰ دی ماه:

بحرین – عمان ۲۰:۳۰

ژاپن – ایران ۲۲:۳۰

بنگلادش – هند ۰۰:۳۰

امارات – کره ۲۰:۳۰

نیوزلند – چین ۲۲:۳۰

عربستان – قطر ۰۰:۳۰

مرحله مقدماتی هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی هندبال مردان آسیا در سه روز ۲۸، ۲۹ و ۳۰ دی ماه برگزار و مرحله اصلی و نیمه نهایی و نهایی این رقابت ها نیز تا هشتم بهمن ماه پیگیری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.