خرم آباد-مسئول تشکل های دینی و انجمن های اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: صدور انقلاب اسلامی به جهان مرهون فعالیت در قالب تشکل های دینی،فرهنگی و تبلیغی است.

تکثیر گفتمان انقلاب اسلامی منوط به فعالیت تشکل های فرهنگی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آقایی؛ در اولین نشست تخصصی مجمع کانون های فرهنگی-تبلیغی خرم آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب فرهنگی جهان است اظهار کرد: انقلاب فرهنگی مشخصات و ویژگی هایی منحصربه فرد دارد که یکی از این ویژگی ها قدرت تکثیر است.این مهم باید به دست فعالان عرصه فرهنگی صورت بگیرد.

وی افزود: امروزه با تغییر ذائقه جوانان باید به سمت ایجاد تنوع در فعالیت های فرهنگی همسو با گفتمان انقلاب برویم. شناخت ابزارهای جدید و به کارگیری آنها در راه صدور انقلاب از مهمترین وظایف سربازان عرصه فرهنگی کشور است.

این کارشناس بیان داشت: برای تولید محتوای جدید باید در وهله اول ابزار را به خوبی شناخت و پس از شناخت کامل باید آن را به کار گرفت.بی شک عدم شناخت از این ابزارها منجر به عواقب جبران ناپذیری در عرصه فرهنگی کشور خواهد شد.

آقایی تصریح کرد: تولید محتوای درست، سالم، به روز و مناسب مهمترین وظیفه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی است. جوان امروزه دنبال محتوای به روز است و باید خوراک فکری مناسب برایش تولید شود.

وی تربیت نیروی کارآمد، متخصص و متعهد فرهنگی در کانون های فرهنگی-تبلیغی را مهمترین اقدام مدیران این تشکل ها دانست و اظهار کرد: نیروی انسانی متعهد، مومن و معتقد به انقلاب اسلامی رکن اساسی تشکل های فرهنگی است. کانون ها باید به سمت تخصص گرایی پیش بروند و برنامه محور باشند.

این کارشناس اشاره کرد: در راستای انسجام بخشی به فعالیت تشکل ها و کانون ها ی فرهنگی-مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی «سامانه طوبی» را راه اندازی کرده است. تمام تشکل ها و کانون های فرهنگی-تبلیغی باید در این سامانه ثبت نام کنند.

آقایی بیان داشت: از ایده ها و طرح های کاربردی و به روز کانون های فرهنگی استان حمایت مادی و معنوی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.