قزوین_ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بتوانیم علم را به ثروت تبدیل کنیم و دانش آموزان را با این روش آشنا کنیم.

باید دانش آموزان را با روش تولید علم به ثروت آشنا کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، داود محمدی روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان قزوین که در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان کانون قدرت در عرصه های مختلف است.

وی مدرسه را به عنوان مرکزی تأثیرگذار در رشد و تعالی فرزندان کشور عنوان کرد و افزود: پایه تولید علم در آموزش و پرورش شکل می گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به ارزش و اهمیت خلاقیت در مدارس اشاره و بیان کرد: معلمان باید در راستای کشف استعدادهای دانش آموزان بکوشند و این مهم به عنوان اولویت آنها درنظرگرفته شود.

محمدی یادآور شد: باید بتوانیم علم را به ثروت تبدیل کنیم و دانش آموزان را با این روش آشنا کنیم؛ مهارت آموزی باید در دوره ۱۲ ساله مورد توجه جدی باشد و دانش آموز بتواند در کنار علم و دانش با مهارت زندگی هم آشنا شود.

وی در مقایسه وضعیت دانش هسته ای و تولید ثروت اضافه کرد: در دانش هسته ای و تولید علم وضعیت خوبی داریم اما در تولید آن به ثروت عقب مانده ایم که باید این نقص جبران شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر بودجه آموزش و پرورش استانی شود ۴۰ میلیارد تومان کسری خواهد داشت و این تمرکز زدایی نیست بلکه سوق دادن مشکلات به استانها است.

محمدی با بیان اینکه حقوق افراد حق التدریسی باید پیگیری شود، اظهار کرد: تأمین نیروی جدید نیازمند افزایش ورودی دانشگاه فرهنگیان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.