سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با تاکید بر اینکه پرسپولیس یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال است، گفت: قصد داریم از این بازی به بالای جدول برگردیم.

جلالی: می خواهیم با شکست دادن پرسپولیس دوباره به بالای جدول برگردیم

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی روز جمعه پیکان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر که بعدازظهر امروز پنجشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد گفت: خیلی خوب می دانیم که دیدار فردا برابر پرسپولیس یکی از مهمترین و سخت ترین دیدارهای مان در این فصل است. 

وی تصریح کرد: باید با تمام توان مقابل پرسپولیس که یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال کشور است، بجنگیم تا بتوانیم کسب امتیاز کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: می خواهیم بازی به بازی بهتر شویم. همانطور که بازی هایمان را در هفته های گذشته دیده باشید عملکرد قابل دفاعی داشتیم. البته نمی توانم منکر شوم که در نتیجه گیری از آنچه در ذهن داشتیم، دوریم اما همه اعضای تیم پیکان تصمیم داریم تا از همین بازی با پرسپولیس به بالای جدول بازگردیم و بهتر از قبل باشیم.

وی درخصوص شایعه اخراجش از پیکان یادآور شد: در چنین شرایطی و در حالی که رقابت ها بسیار فشرده و سنگین می شود، باید ذهن بازیکنان را متمرکز نگه داریم، بازی های ما نشان داده خیلی خوب بازی می کنیم اما فکر می کنم باید در زدن ضربات آخر تمرکز بیشتری داشته باشیم تا من هم مثل شما به آینده تیمم امیدوار بمانم.

جلالی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از افراد حاشیه هایی را در فوتبال نشان می دهند که گویی با فوتبال بیگانه هستند. مثلا شما می بینید که لیورپول، منچستر را می برد و سپس به یک تیم پائین جدولی می بازد. دیشب هم بازی چلسی و آرسنال را دیدم و باز هم متوجه شدم که شاید در فوتبال بدبیاوریم اما فکر می کنم که قصه اینجاست که من حق ندارم خوش شانس باشم. توپ های راحتی را گل نکردیم و باید تمرکز ذهنی را بالا ببریم.

سرمربی پیکان در مورد افت این تیم گفت: یک مربی کارش بازیکن محور است و با ۱۰ مهره خوب که آنها را فقط دور زمین جمع می کند، وارد روز مسابقه می شود و نتیجه هم می گیرد اما من جزء مربیان تمرین محور هستم وقتی کیفیت تمرینم بالا بیاید مسلماً شرایط تیمم هم خوب می شود اما باید بگویم که دو سه ماه است که زمین تمرین باکیفیت نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.