زنجان-رئیس پلیس‌راه استان زنجان از بازگشایی آزادراه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها محور دندی به تخت سلیمان مسدود است.

آزادراه‌های زنجان بازگشایی شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ اصغر شیرمحمدی در گفتگویی  با بیان اینکه تردد در آزادراه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بدون مشکل در حال انجام است، افزود: آزادراه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز که از بامداد روز یکشنبه بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد در همه محورهای استان زنجان به‌جز محور دندی به تخت سلیمان با رعایت احتیاط و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات لازم برای سفرهای زمستانی در جریان است.

فرمانده پلیس راه زنجان گفت: ترافیک در آزادراه زنجان - قزوین سنگین گزارش شده است و عبور و مرور خودروها به کندی انجام می‌شود.

شیرمحمدی تأکید کرد: رانندگان حتماً برای تردد در گردنه‌های کوهستانی دقت کنند و تمهیدات گرمایشی را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: مردم به‌محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.