یزد - در سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب همزمان با مهد های کودک سراسر کشور زنگ انقلاب، با حضور رئیس بهزیستی شهرستان اردکان ، نماینده امام جمعه و مدیران مهدهای کودک اردکان در مهد کودک "بهشت کوچک" نواخته شد.

زنگ انقلاب در مهدهای کودک اردکان  به صدا درآمد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان پیش ازظهرپنج شنبه در این مراسم اظهارداشت: هدف از برگزاری این مراسم، آشنایی نسل جدید با آرمانهای انقلاب اسلامی و پاسداشت ایثارگری های فجر آفرینان و شهدای انقلاب است.

امیرولی عضد زاده افزود: بهزیستی از بدو تاسیس وظیفه برنامه‌ریزی و آموزش کودکان را بر عهده داشته و وظیفه ما است که کودکان را با آرمان های انقلاب آشنا نماییم.

وی با اشاره به اهمیت تربیت کودکان در آیات و روایات گفت: خداوند در این دوران ظرفیتی در وجود انسانها گذاشته که اگر درست پرورش یابد شاهد رشد و شکوفایی کشور خواهیم بود.

عضدزاده با تأکید بر داشتن نگاه فراگیر، سیستمی و جامع نگر  در برنامه‌ریزیها و تسهیل شرایط توسعه کمی و کیفی مهدهای کودک، در پایان یادآور شد: ۱۶مهدکودک شهری و روستایی و یک آدینه مهد تحت نظارت بهزیستی در شهرستان اردکان فعالیت دارند که در این مهد ها بیش از ۴۰۰ کودک و نوباوه ثبت نام شده اند.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با موضوع انقلاب و وقایع پس از انقلاب برای ارائه آثار نقاشی و کاردستی کودکان مهدهای کودک بر پا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.