ایلام- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت:متاسفانه به دلیل برخی سوء مدیریت ها و عدم تامین منابع مالی در گذشته و انباشته شدن مطالبات، روند پرداخت ها کند شده است.

انباشت مطالبات روند پرداخت ها را کند کرده است

دکتر کریم همتی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، بکار گیری نیروهای قراردادی بدون ردیف حقوقی و چارت تشکیلاتی و بی حساب و کتاب را بزرگترین چالش پیش روی دانشگاه دانست و اظهار داشت: متاسفانه برخی درآمدها صرف همین نیروها گردیده و مسئولین برای پرداخت اضافه کار و کارانه پرسنل رسمی خود با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

وی به تامین منابع مالی و تقسیم درآمدها اشاره کرد و افزود: به حول و قوه الهی و باتشکیل کارگروه تخصصی و رایزنی با وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمینه های لازم را برای برطرف نمودن این معضل پیدا خواهیم کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات بحق پرسنل و پزشکان  یادآور شد: مشکلات انباشته دانشگاه به حدی است که با یک سال و دو سال نمی توان انتظارات بحق پرسنل را برآورده  کرد ولی امیدواریم  در مدیریت جدید، برنامه ها طوری طراحی و تدوین گردد تا بیشتر از این، شرمنده حافظان سلامت مردم و جامعه نشویم.
 دکتر کریم همتی، برقراری عدالت و رفع تبعیض را در برنامه کاری خود بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: بر اساس وجدان بیدار خود و به دور از تبعیض و بی عدالتی، برنامه ها را پیش خواهیم برد و اجازه نخواهیم داد بر فرد و گروهی ظلم و یا بی عدالتی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.