رشت- همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در بخش خشکبیجار با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان رشت ، جمعی از مدیران شهرستان و مسئولین بخش خشکبیجار در این بخش به بهره برداری رسید.

۲۳ پروژه عمرانی در بخش خشکبیجار به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فرمانداری رشت سرپرست فرمانداری شهرستان رشت افزود: مهم ترین رمز پیروزی انقلاب که از امام و نائب بر حقش به ما رسیده، بحث وحدت است همواره وحدت را در مقاطع مختلف درک و احساس کردیم، اگر بخواهیم خیلی گذرا انقلاب را مرور کنیم با وجود رخدادهای اتفاق افتاده، مشخص می شود که استکبار از ثبات، عزتمندی، استقلال جمهوری اسلامی ایران هراس دارد.

احمدی با بیان اینکه پایداری جمهوری اسلامی ایران بر سه اصل استوار است، گفت: علاوه بر وحدت، هر جا که تفکرات مختلف سیاسی را حفظ کردیم، منجربه نتیجه مثبت شده؛ محوریت همه گروه ها و اقشار که با یک هدف مشترک وارد عرصه می شوند، تقویت نظام و خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: هر جایی که نسبت به دو موضوع مذکور کمرنگ وارد شدیم به عنوان مثال در خدمت به مردم تظاهر یا در بداخلاقی ها افراط کردیم، موفقیتی حاصل نشده است زیرا خط کش ما مردم هستند، ادعای ما بر اساس نظرات مردم ثابت می شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به اینکه رهنمودها و پیش بینی های امام راحل و روشنگری های مقام معظم رهبری در همه دوران کاربرد دارد، گفت: امروزه شاهد هستیم برخی از ما بدون هیچ منطق و مستندی، از این تریبون ها برای تخریب استفاده می کنیم؛ این درحالی است که ما سوار کشتی انقلاب هستیم و موظفیم تا از اهداف و آرمان های آن حفاظت و حراست کنیم.

احمدی با بیان اینکه استکبار ما را ممیزی نمی کند و از انقلاب جدا نمی داند، تصریح کرد: باید کشتی انقلاب را حفظ کنیم در این راستا همه ساله با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا ثابت می کنیم که ما در نظام جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و دولت منتخب مردم به حکومت، نظام و مردم خدمت می کنیم چراکه اتحاد ملت ایران باعث برهم ریختن توطئه استکبار می شود.

وی با تاکید بر رعایت اصل عدالت در تخصیص اعتبارات، اضافه کرد: برای تخصیص بودجه ۹۷، به صورت میدانی در بخش ها حضور می یابیم و پس از بررسی مشکلات و موانع اقدام به برنامه ریزی لازم می کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به همکاری و تلاش نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در تحقق پروژه های این شهرستان، بیان کرد: پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت خشکبیجار و جاده ۱۰ کیلومتر خمام به خشکبیجار از پروژه های مهم و در دست اقدام این بخش هستند.

گفتنی است؛ همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در بخش خشکبیجار با حضور سیدمحمد احمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت به بهره برداری رسید. افتتاح همزمان ۲۱ مسکن محرومین، بهره برداری از ۵۹۸ متر شبکه برق و پروژه انتقال آب کشاورزی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری از جمله برنامه های امروز بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.