بجنورد- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی شنبه با صدور بیانیه ای خواستار حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار استان، باب الرضا - گنجینه معرفت ها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شد.

انقلاب عظیم اسلامی سرمایه و ثمره خون های شهداست

به گزارش قدس آنلاین، در این فراخوان آمده است: در آستانه چهلمین پگاه آزادی و سالگرد جشن عزت، آزادی و شرافت میهن عزیز ایران اسلامی و رهایی از یوق طواغیت شرق و غرب عالم، انقلاب عظیم اسلامی که سرمایه و ثمره خون های مطهر و نازنین شیرمردانی است به پرچم داری بت شکن بزرگ قرن، حضرت امام روح الله (ره) با صلابت، استوار و توفنده در مسیر بالندگی و تعالی خارج از مرزهای جغرافیایی، قلب های آزادی خواهان عالم را فتح کرده است.

امت به پا خواسته رسول الله(ص) در زمانی که دنیا نظاره گر این سیل خروشان مردمی است، در رکاب نائب امام معصوم، حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی در میعادگاه یوم الله ۲۲ بهمن به رسم دلدادگی و ارادت با قلب هایی مملو از عشق به ساحت قدسی دردانه عالم، فخر کائنات حضرت صدیقه(س) باردیگر حماسه ساز خواهند شد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مرکز استان ساعت ۹ صبح روز یکشنبه در میدان شهید آغاز می شود و مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج علی اکبری در بلوار مصلی امام خمینی(ره) بجنورد ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.