کرج - استاندار البرز با بیان اینکه فرودگاه پیام تنها فرودگاه کارگو کشوراست گفت: با توجه به وجود صادرکنندگان بزرگ ملی در این استان پایانه صادراتی البرز باید تا پایان سال ایجاد شود.

پایانه صادراتی فرودگاه پیام  تا پایان سال جاری ایجاد شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی صبح امروز شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد؛ اظهارداشت: ایجاد پایانه صادراتی می بایست تا پایان سال جاری انجام شود.

وی با اشاره به جلسه استانداران و هیات دولت وتاکید رییس جمهور بر توجه و حمایت از بخش خصوصی گفت: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی یکی از شوراهای مهم کشور است.

 استاندار البرز در ادامه افزود: انتظارداریم تا مدیران دولتی به جد مباحث شورا را دنبال کرده و اتاق بازرگانی نیز در کمیسیون ها و جلسات خود مصوبات لازم  را در خصوص بیمه و امور مالیاتی اجرا کند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه کشور ازلحاظ اقتصادی شرایط خوبی ندارد، گفت: دولت در بحث پرداخت حقوق بازنشستگان و امور جاری با مشکل روبرو است  و شرکت های خدماتی و صندوقهای مالی در گذشته صدمه دیده اند که باید احیا شود لذا بایستی با دولت و دولتمردان همراهی لازم صورت گیرد.

نجفی با تاکید بر اینکه قصد نداریم حتی چراغ یک واحد تولیدی خاموش بماند، افزود: در این راستا در بحث اشتغال و تولید در استان کارهای خوبی انجام شده است وبخش های خدماتی بیمه و تامین اجتماعی مساعدت لازم را انجام دهند.

استاندار البرز با انتقاد به اینکه چرا در ایجاد نمایشگاه دائمی در استان از بخش خصوصی بهره نگرفته اید، تاکید کرد: بایداز بخش خصوصی استفاده کنید واز این حوزه دعوت به سرمایه گذاری شود.

وی با اشاره به سفر اخیر هیات لهستانی به البرز و توسعه همکاری های مشترک بین دو کشور گفت: لهستان درتصمیم گیری های جهانی همراهی خوبی با جمهوری اسلامی داشته است، همچنین در بحث توسعه همکاری تجاری با ارمنستان  با وجود جمعیت ۱۸۰ میلیونی در این کشور باید کارهای بیشتری انجام شود.

نجفی بر ضرورت مساعدت ویژه به مودیان مالیاتی تاکید کرد و گفت: مودیان نیز وظایفی در قبال دولت دارند که باید به آن پایبند باشند.

استاندار البرزگ با تاکید براینکه فاصله استان در شاخص های بهبود فضای کسب و کار باید کمتر از رتبه پانزدهم شود گفت: با ایجاد انگیزه در بخش خصوصی  شرایط کسب و کار در استان رونق یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.