کارگران مجموعه ورزشی آزادی که بواسطه عدم دریافت حق و حقوق خود و عقب افتادن مطالبات در روزهای پایانی سال جلوی ورودی وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند تا بلکه وزارت ورزش در این زمینه اقدام عاجلی انجام دهد.

اعتصاب کارگران مجموعه ورزشی آزادی مقابل وزارت ورزش

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز وزارت ورزش و جوانان شاهد حضور غیرمنتظره کارگران ورزشگاه آزادی بود. کارگران مجموعه ورزشی آزادی که بواسطه عدم دریافت حق و حقوق خود و عقب افتادن مطالبات در روزهای پایانی سال دست به اعتصاب زده و جلوی ورودی وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند تا بلکه وزارت ورزش در این زمینه اقدام عاجلی انجام دهد.

کارگران حضور یافته در جلوی وزارت ورزش و جوانان حدود 80 نفر هستند و تنها خواسته آنها دریافت مطالبات عقب افتاده در شب عید است.

کارگران فوق سه ماه است که حقوق نگرفته اند و آخرین دریافتی آنها حقوق پایه دی ماه بوده اما حقوق بهمن، اسفند و سنوات و عیدی را تا امروز که سه روز مانده به عید و سال جدید دریافت نکرده اند. کارگران فوق در طول هفته های گذشته بارها به مدیر آزادی بابت این مشکل معترض شده اند اما هیچ نتیجه ای در بر نداشته و از همین رو امروز با هماهنگی جلوی وزارت ورزش تجمع کرده اند تا بلکه وزیر ورزش و جوانان صدای آنها را شنیده و در این زمینه اقدام عاجلی انجام دهد.

جالب است که مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در حالی هنوز مطالبات قانونی این کراگران را پرداخت نکرده که حقوق پایه آنها مبلغ ناچیز و زیر ٩٠٠ هزار تومان است در حالیکه طی ماه جاری برای حضور اینفانتینو در ایران، برای بازسازی پاویون و جایگاه VVIP بالای یکصد میلیون هزینه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.