رئیس باشگاه الریان قطر مدعی شد این تیم بخاطر داشتن بازیکنان بین المللی ترسی از بازی در ورزشگاه آزادی ندارد و قصد دارد با پیروزی مقابل استقلال صدرنشین گروه D شود.

آمده ایم در ورزشگاه آزادی صدرنشین شویم/ به بازی مقابل هواداران زیاد ایرانی عادت داریم

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در پنجمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی میزبان الریان قطر است.

در این راستا سعود بن خالد، رئیس باشگاه الریان که در آخرین تمرینات این تیم در ورزشگاه آزادی حضور داشت، درباره این بازی گفت: به اینجا آمدیم تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم و صدرنشینی مان در گروه را تداوم ببخشیم. با پیروزی در این بازی می توانیم با خیال راحتی به استقبال بازی آخر خودمان برویم. امیدواریم در این بازی شانس با ما یار باشد و ما خیلی خوب می دانیم که مقابل تیم بزرگی بازی خواهیم کرد که هوادارا زیادی دارد.

وی افزود: پیش از این نیز سابقه بازی در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران زیاد ایرانی را داشتیم و در آن بازی ها با سربلندی زمین بازی را ترک کردیم. الریان با وجود بازیکنان حرفه ای و بین المللی خودش شخصیت یک تیم بزرگ را دارد و برایش فرقی نمی کند که بازی در داخل زمین خودش باشد یا در زمین رقیب برگزار شود.

رئیس باشگاه الریان در پایان گفت: می دانیم که استقلال از تیم های بزرگ آسیاست و در آسیا صدرنشین است و در لیگ داخلی نیز وضعیت خوبی دارد. اما الریان نیز تیم بزرگی است. ما اکنون در گروه D صدرنشین هستیم و دوست داریم رو به جلو حرکت کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

این ادعای رئیس باشگاه الریان درباره اینکه این تیم قطری صدرنشین گروه D است درحالی است که استقلال با ۶ امتیاز در جدول AFC صدرنشین گروه است و تیم قطری نیز با ۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.