سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان در آستانه دیدار این تیم برابر استقلال گفت: استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است ولی مقابل ما کار راحتی ندارد.

داود مهابادی: استقلال مقابل مشکی پوشان کار راحتی ندارد/ تا هفته آخر جوانمردانه بازی خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین، داود مهابادی در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: با توجه به شرایطی که داریم، تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم، در مجموع کار ما سخت است و سعی می‌کنیم طوری کار کنیم که بتوانیم در هفته‌های آینده فوتبالی جوانمردانه را به نمایش بگذاریم. 

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال در روز جمعه گفت: بازی بسیار سنگینی داریم و می‌دانیم که استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است، این تیم هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و هم در مسابقات لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته و ملی‌پوشان این تیم هم به خاطر جام جهانی انگیزه‌های مضاعفی دارند، به همین خاطر بازی بسیار سنگینی در پیش است، اما مطمئن باشید استقلالی‌ها هم کار راحتی مقابل ما ندارند و ما با انگیزه مضاعف به مصاف با آنها خواهیم رفت و برای اعتبار و آبرویمان بازی می‌کنیم. 

سرمربی تیم مشکی‌پوشان در پاسخ به این سؤال که آیا باید این تیم را سقوط کرده قطعی بدانیم یا خیر، گفت: از هفته‌ها پیش این بحث در رسانه‌ها و محافل فوتبالی مطرح شده است و همه از احتمال سقوط این تیم صحبت می‌کنند، ولی ما با داشته‌هایمان تلاش می‌کنیم تا هفته پایانی، فوتبالی جوانمردانه را به نمایش بگذاریم و ان‌شاءالله شرایط خوبی برای فصل آینده داشته باشیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده در مشهد می‌ماند یا خیر، گفت: قطعا تا پایان فصل در این زمینه صحبت می‌کنیم، ولی فعلا تمرکزمان روی این چند بازی است.

مهابادی در خصوص غایبان تیمش مقابل استقلال گفت: حنیف عمران‌زاده مصدوم است و قطعا به این بازی نمی‌رسد، از سوی دیگر، یکی دو بازیکن مصدوم هم داریم که باید تا روز بازی شرایط آنها را بررسی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.