ارتش سوریه که در حال پاکسازی روستاهای اطراف شهر المیادین است امروز زاغه‌های مهماتی از داعش کشف کرد که در آن سلاحهای اسرائیلی و ساخت ناتو وجود داشت.

کشف سلاح‌های ساخت «ناتو» و رژیم صهیونیستی در انبارهای داعش در دیرالزور سوریه

به گزارش قدس آنلاین، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ریف دیرالزور همچنان در حال پاکسازی منطقه «المیادین» هستند.

نیروهای مقاومت امروز در اثنای پاکسازی روستاهای «الصالحیة، الدویر، الکشمة و صبیخان» در جنوب شرق المیادین و فراهم سازی مقدمات بازگشت ساکنان این مناطق انبارهای سلاح متعلق به گروه تروریستی داعش را کشف و ضبط کردند.

این انبارها حاوی مقادیر زیادی سلاح، مهمات، مواد شیمیایی و منفجره و کمربندهای انفجاری بود و در میان این مهمات، سلاحهای ساخت رژیم صهیونیستی و  سازمان «ناتو» دیده می‌شود.

در انبار روستای الصالحیه، گلوله های «آر.پی.جی» و در روستای الدویر سکوهای پرتاب خمپاره، در  انبار سوم کمربندهای انفجاری و در انبار چهارم نارنجهای ساخت اسرائیل و خمپاره اندازهای ساخت ناتو در سال ۲۰۰۹ کشف و ضبط شده است.

در انبار روستای صبیخان، ۶۰ هزار تیر فشنگ و بشکه های حاوی مواد شیمیایی و در انبار روستای الکشمه موشکهای ضد تانک یافت شده است.

نیروهای سوری در ۲۸ ماه میلادی گذشته انبارهای مواد شیمیایی و تجهیزات جنگی را در روستای «محکان» واقع در شمال شهر المیادین کشف کردند که متعلق به داعش بود.

منبع: سانا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.