پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روند کنونی پرسپولیس این تیم را به جام آسیایی نمی‌رساند و در این شرایط هم کی‌روش هزار بهانه برای نتیجه نگرفتن در تیم ملی می‌آورد.

روند فعلی پرسپولیس تعجب آور است/ به هیچ وجه حرف کی روش را قبول ندارم

به گزارش قدس آنلاین،  ناصر ابراهیمی در گفتگو با مهر در خصوص عملکرد پر فراز و نشیب پرسپولیس در هفته های گذشته رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در ماه های اخیر بازی های فشرده ای را داشته است که طبیعی است روی کار تیمی آنها اثر بگذارد. چند بازیکن اصلی اش هم به اردوهای تیم ملی ایران رفتند و باید تمام جوانب را بررسی کرد. اما با این حال روند فعلی پرسپولیس تعجب آور است.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آنها دوماه است می گویند قهرمانیم اما یک امتیاز نمی گیرند. این روند خوبی نیست. باید دید بازیکنان پول گرفته اند؟ آیا متعصب هستند و از جان و دل مایه می گذارند؟ به هر حال آنچه می بینیم طراح بازی در بین هافبک هایش وجود ندارد. همین امر سبب می شود تا آنها به مشکل بخورند. مهاجمان پرسپولیس تغذیه نمی شوند و همین موضوع مشکل ساز شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند با ادامه این روند به رویای قهرمانی در آسیا برسد اظهار داشت: روند فعلی پرسپولیس خطرناک است. هر سال می گوییم فصل بعد قهرمانیم. هیچکس بدش نمی آید قهرمان آسیا شویم. این ورند قهرمانی برایش به همراه ندارد.

ابراهیمی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی را هم دارد درباره اظهارات کارلوس کی روش مبنی بر آماده نبودن بازیکنان داخلی تیم ملی گفت: به هیچ وجه حرفش را قبول ندارم. او بهانه می آورد تا فشارها را از روی خودش بردارد. هر چه به جام جهانی نزدیک شویم او بیشتر علیه باشگاهها صحبت می کند. رفتار کی روش باعث تخریب شخصیت مربیان ایرانی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.