قزوین_ رئیس سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» گفت: استان قزوین صاحب هنرمندان طراز انقلابی و پرظرفیت در حوزه هنر متعهد بوده که توانسته است در حوزه های مختلف به ارائه آثار قدرتمند در سطح کشور بپردازد.

قزوین با وجود هنرمندان طراز انقلابی، آثار قدرتمندی ارائه داده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احسان محمدحسنی شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین که در سالن باغستان این استان با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۸۸ به بعد، بسیاری از روزنامه نگاران قلم را کنار گذاشته و به تولید مستند روی آوردند که جشنواره عمار نمونه ای از این آثار و مستندات است.

وی افزود: امروز توان تولید این سازمان در تولید مستند بسیار گسترده بوده و عرصه فعالیت هنر و انقلاب بسیار گسترده شده است و در این زمینه هنرمندان و فعالان انقلابی همچون شهید سیدمرتضی آوینی فعالیت می کنند.

رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج با بیان اینکه استان قزوین صاحب هنرمندان طراز انقلابی و پرظرفیت در حوزه هنر متعهد بوده که توانسته است در حوزه های مختلف به ارائه آثار قدرتمند در سطح کشور بپردازد، گفت: در مجموع می توان گفت که فعالان قزوین در جبهه فرهنگی پیشرو و پیش قدم هستند و در این جبهه بیشترین جمعیت از استان قزوین پای کار آمده اند و می توان در این استان سرمایه گذاری کرد.

محمدحسنی یادآور شد: استان قزوین ظرفیت های قابل توجهی را در حوزه هنر به خود اختصاص می دهد و درجه یک ترین مستندساز، گرافیست، خطاط و خوشنویسی مربوط به فعالان این استان است؛ بیشترین داوطلب برای تولید اثر و مستند در سوریه هم مربوط به استان قزوین است و پرچم سالگرد گرامیداشت شهیدآوینی شهید هنر و قلم تنها در این استان برافراشته می شود که این اتفاقها بسیار خوب و مبارک است.

وی تصریح کرد: در سازمان هنری رسانه ای «اوج» هیچ گاه منتظر اختصاص بودجه نبوده ایم و برخلاف تمام سازمان های دولتی و حکومتی و این افتخار را در سازمان اوج داریم که تجهیزاتی در اختیارمان نیست و به تولید ۱۱ هزار اثر در طول ۶ سال پرداخته ایم؛ هیچ دفتری توسط سازمان هنری رسانه ای اوج در کشور تأسیس نشده است.

 رئیس سازمان هنری رسانه ای «اوج» به استفاده از ظرفیت های هنرمندان استان قزوین تأکید و بیان کرد: «کاروان سفیر آفتاب» و «فصل شیدایی» دو برنامه فرهنگی و هنری در این استان بود که با همت اعضای جبهه فرهنگی و حمایت های سازمان اوج برگزار شد و استقبال بی نظیر مردم قزوین از این برنامه ها که در سطح دیگر استان های کشور بی سابقه بود، نشان داد که مخاطب شما در استان پذیرای خوراک و محتوای غنی فرهنگی و هنری است.

محمدحسنی مطرح کرد: جبهه انقلاب اسلامی در حال حاضر تولیدات فاخری را به همراه دارد و در حال حاضر ۹۰ درصد تولیدات شبکه مستند مربوط به این جبهه است.

وی اضافه کرد: شناسایی ظرفیت های هنری بانوان قزوینی در حوزه فیلم نامه نویسی، تدوین و نویسندگی لازم است و در سازمان هنری رسانه ای اوج آمادگی حمایت کامل از آثار قوی و صاحب سبک بانوان را داریم.

گفتنی است در این جلسه، نماینده ولی فقیه در استان، رییس سازمان بسیج رسانه و جمعی از صاحبان قلم و مستندسازان و فیلم سازان استان قزوین حضور داشتند.

همچنین جمعی از هنرمندان نیز به بیان بخشی از دغدغه های خود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.