کرج- سرپرست هیئت جودو استان البرز از احتمال حضور دو نماینده این استان در تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا خبرداد.

احتمال حضور ۲ جودو کار البرزی در بازی های آسیایی جاکارتا

صادق حریری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: علیرضا خجسته و محمدرضا صدیقی  دو جودو کار البرزی هستند که  به احتمال فراوان تیم ملی را در بازی های آسیایی همراهی خواهند کرد.

وی به میزبانی البرز از تور جهانی جودو در روز یکشنبه گذشته اشاره کرد وگفت: این برنامه با مشارکت گسترده خانواده بزرگ جودو البرز در سالن نشاط کرج برگزار شد.

حریری تصریح کرد: نمایندگان فدراسیون جهانی جودو نیز به خوبی در این برنامه با ظرفیت های جودو البرز آشنا شدند و قول حمایت همه جانبه برای توسعه و رشد این ورزش در البرز را دادند.

سرپرست هیئت جودو استان البرز با ابراز امیدواری به خروجی این برنامه گفت: حضور مسئولان فدراسیون واداره کل ورزش وجوانان  البرزدر این مراسم سبب شد از نزدیک شرایط ونیازهای ما را ببینند و قول داده اند تا در پایان نیمه اول سال در خصوص امکانات سخت افزاری وتجهیزات  حمایت های لازم را ما داشته باشند.

حریری در پایان با بیان اینکه به جدیت ساخت خانه جودو را دنبال خواهیم کرد گفت: این فضای اختصاصی نیاز جودو البرز است و باید به سرعت در جهت احداث آن اقدام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.