شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیرانی که در جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شرکت نمی کنند باید علت عدم حضور را گزارش و همچنین در سطح وزارتخانه یا سازمان مربوطه نیز عدم حضورشان گزارش داده شود.

عدم حضور برخی مدیران در کارگروه اشتغال باید به وزارتخانه ها اعلام شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقبال عباسی در شورای اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت:در صورتی روند پرداخت تسهیلات اشتغالزا پرداخت می شود که دستگاه های شهرستانی تا پایان ماه سهم مشخص شده از طرح‌های اشتغالزایی خود را به بانک ها معرفی کنند و در غیر این صورت سهم شهرستان مربوطه برداشته می‌شود. 

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان نیز باید تعهد اشتغال خود را برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال کنند و تا کنون تنها پنج دستگاه میزان اشتغال زایی خود را در سال جاری ارائه کرده است.

عباسی خاطر نشان کرد: دستگاه هایی که در اسرع وقت میزان اشتغال خود را معرفی کنند تشویق خواهند شد و در غیر اینصورت دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

استاندار با اشاره به غیبت برخی از مدیران در جلسات مربوطه گفت: مدیرانی که در جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شرکت نمی کنند باید علت عدم حضور را گزارش کنند. همچنین در سطح وزارتخانه یا سازمان مربوطه نیز عدم حضورشان گزارش داده شود.

در ادامه این نشست مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: از مجموع طرح های اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری ۲۷ طرح با اشتغالزایی ۸۴۵ نفر و تسهیلات ۴۲۰ میلیارد ریال در حوزه فراگیر است.

وی افزود: تاکنون ۱۸۶ طرح اشتغالزای فراگیر روستایی و عشایری نیز با اعتبار یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال در استان تصویب شده است که با بهره‌برداری از طرح ها، زمینه اشتغال یک هزار و ۹۵۰ نفر فراهم می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.