۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 598789

همدان - در آیین افتتاح نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان، آرزوهای کودکان همدانی در قالب نقاشی در آسمان به پرواز درآمد.

آرزوهای رنگی کودکان به آسمان سپرده شد

    به گزارش قدس آنلاین ، در آیین افتتاح نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان با حضور هنرمندان و مدیران صدا و سیمای سراسر کشور، آرزوهای کودکان همدانی در قالب نقاشی در آسمان به پرواز درآمد.

در هوای با طراوت اردیبهشت‌ماهی بیش از هزاران کودک همدانی به همراه والدین خود در پیاده‌راه بوعلی تجمع کردند و آرزوهای رنگانگ خود را به آسمان سپردند.

در این مراسم «خاله سمانه به همراه نوید» و سپس «عمو حمید» با اجرای برنامه‌های شاد برای ساعتی شادی را برای میهمانان و کودکان حاضر در مراسم به ارمغان آوردند و پس از اجرای برنامه‌های متنوع بیش از هزار بادکنک که نقاشی کودکان همدانی بر روی آنها نقش بسته بود به آسمان فرستاده شد.

همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸، میزبان کشورهای مختلف از نقاط مختلف جهان است که برگزاری نخستین جشنواره پویانمایی انیمیشن تلویزیونی این فرصت را برای استان فراهم می‌کند تا دستاوردها را به گردشگران داخلی معرفی کند.

نخستین جشنواره ملی پویانمایی کشور از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه در همدان با حضور هنرمندان مختلف از سراسر کشور در همدان برگزار می‌شود. در این جشنواره یک‌هزار و ۱۱ اثر در ۹ رشته از سراسر کشور تحویل دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

در آیین افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره از چند نفر از اساتید بارز پویانمایی کشور و نیز تعدادی از مفاخر و برگزیدگان همدانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

لازم به یادآوریست که استان همدان به عنوان قطب انیمیشن در کشور معرفی شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.