اصفهان- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: وظیفه و نقش اصلی عقیدتی سیاسی در سپاه، همان ارتقاء معنویت و آماده سازی روحی معنوی رزمندگان، هدایتگری در سپاه و همچنین تبیین و روشنگری نسبت به مسایل جامعه است.

نقش اصلی عقیدتی سیاسی، ارتقاء معنویت و آماده‌سازی روحی و معنوی رزمندگان است

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: وظیفه و نقش اصلی عقیدتی سیاسی در سپاه، همان ارتقاء معنویت و آماده سازی روحی- معنوی رزمندگان، هدایتگری در سپاه و همچنین تبیین و روشنگری نسبت به مسائل جامعه است که در یک کلام می توانیم بگوییم نقش عقیدتی سیاسی در سپاه، نقش اصلی ماموریت های سپاه است، چراکه سپاه یک نهاد انقلابی است و برگ برنده ای ما در ۸ سال جنگ تحمیلی و سایر بحران هایی که مقابل سپاه قرار گرفته است، همین برنامه های عقیدتی و روشنگری بوده که مانند یک سد آهنین به ارتقاء روحیه رزمندگان و همچنین قرار نگرفتن آنان در دام دشمن که مصداق آن، همان جهاد کبیری است عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در لشکر امام حسین(ع) یادآور شد: ما در طول سال های گذشته همواره تلاشمان بر این بوده که شعاری که از طرف رهبر عظیم الشان انقلاب به عنوان شعار سال انتخاب می شود در میدان عمل به منصه ظهور برسانیم و باید در اجرایی شدن این دستور مقام معظم رهبری در همان حدی که به سپاه و مجموعه های آن مربوط می شود تلاش کنیم و توصیه می کنم که همه اقشار دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را اجرایی و عملیاتی کنند تا بتوانیم با حمایت از کالای ایرانی و نخریدن کالای خارجی ضمن کمک به اقتصاد کشور در راستای عملیاتی کردن دستورات مقام معظم رهبری پیش قدم بوده باشیم.

موسوی تصریح کرد: هر فرد بسیجی اگر حتی برای خانواده خودش و برای خرید منزلش این مورد را مدنظر و این تعهد را داشته باشد که از کالاهای ایرانی استفاده کند، مطمئناً تأثیر بسیار زیادی را در اجرایی کردن این دستور حضرت آقا خواهد داشت.

وی با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ماهیت دشمن همیشه دشمنی کردن است" یادآور شد: دشمن در هیچ حالی از دشمنی با ملت ایران فراغت پیدا نمی کند و همیشه مشغول این است که مردم و ملت ما را با ایجاد و القای شبهات و انحرافات از مسیر اصلی دور کند.

وی تصریح کرد: در ۸ سال جنگ تحمیلی، دشمن با جنگ سخت به نتیجه ای دست نیافت و به فرموده مقام معظم رهبری از اوایل دهه ۷۰ دشمن، جنگ نرم را شروع کرد و انواع حمله های فرهنگی را در این مدت برعلیه جمهوری اسلامی ایران به اجرا گذاشته است.

وی در ادامه با اشاره به فرصت ها و تهدیدات فراروی فضای مجازی به عنوان یکی از زمینه های حمایت مردم، افزود: توصیه ما این است که با استفاده از پیام رسان های داخلی بتوانیم علاوه بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی از آسیب ها و تهدیدات دشمن در فضاهای مجازی خارجی، در امان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.