قزوین_ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: حق محوری باید در تمام شئونات اصحاب رسانه محقق شود.

حق محوری در تمام شئونات اصحاب رسانه محقق شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب عصر روز چهارشنبه در مراسم ضیافت افطاری سازمان بسیج رسانه استان قزوین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات شهید حسن پور ناحیه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در ماه رمضان تلاش دارد که بندگان را در فضایی قرار دهد که بندگان در آن به دعا و عبادات بیشتر به درگاه الهی بپردازند.

وی افزود: رحمت و عنایت الهی برای بندگان در این ماه بسیار گسترده است که هر نفس بندگان در این ماه نوعی عبادت محسوب می شود.

مسئول  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: فرصت ماه رمضان فرصت بی نظیری در اختیار بندگان صالح است تا از آن بتوانند استفاده کنند.

فاطمی نسب با اشاره به رسالت خبرنگاران عنوان کرد: حق محوری باید در تمام شئونات خبرنگار محقق شود و اگر این امر در جامعه جاری و ساری شود قطعا می توان شاهد ایجاد بستر عدل و داد در بین اجتماع بود.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه همچنین باید رحمت گستری و حُسن ظن را نیز در نظر داشته باشند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: باید انسجام و اتحاد بین جبهه انقلاب بیشتر شود چراکه جبهه مخالف بسیار قویتر از جبهه انقلابی است.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: طاغوت ستیزی نیز از جمله وظایف خبرنگاران است که باید در نظر داشته باشند؛ باید در هرمکان و هرنفسی با طاغوت مبارزه کنیم و در دفاع از ارزش ها غیر از ارزشهای الهی را در نظر نگیریم.

وی بیان کرد: یک خبرنگار انقلابی تنها از خدا می ترسد و از دیگری ترسی ندارد.

در ادامه این جلسه خبرنگاران به اظهار نظر پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.