رئیس بیمارستان علامه بهلول گنابادی گفت: واحد آزمایشگاه این بیمارستان در سال ۹۶ تعداد ۱۰۳ هزار و ۸۹۹ بیمار را پذیرش نموده و ۴۸۹ هزار و ۴۷۵ مورد آزمایش را انجام داده است.

انجام بیش از ۴۸۹ هزار آزمایش در بیمارستان علامه بهلول گنابادی

دکتر محسن صاحبان ملکی، با اعلام این خبر افزود: تمامی آزمایش ‌های بالینی که در این آزمایشگاه انجام می ‌شود، تحت نظارت متخصص پاتولوژی بوده؛ ضمن اینکه آزمایش ‌های تخصصی پاتولوژی نیز توسط این متخصصین انجام می شود.

 وی اظهار کرد: در هر شیفت صبح و بعد از ظهر آزمایشگاه، یکی از دو متخصص پاتولوژی آزمایشگاه حضور دارند و مراحل آزمایش را تحت بررسی قرار می دهند.

رئیس بیمارستان علامه بهلول گنابادی اضافه کرد: بر اساس قوانین آزمایشگاه این بیمارستان، جواب تمامی آزمایشات از طریق HIS توسط متخصص پاتولوژی رؤیت و پس از تایید ایشان در اختیار مراجعین قرار داده می شود.

صاحبان ملکی ادامه داد: بر اساس بررسی ‌های انجام شده، تعداد آزمایش های انجام شده در بیمارستان علامه بهلول گنابادی به نسبت دو بیمارستان قبل، از رشد ۴۰ درصدی برخوردار بوده است که تجهیزات بیشتر و مدرن‌ تر به نسبت دو بیمارستان قبل و افزایش مراجعان به این بیمارستان و نیز آزمایشات جدید انجام شده در این مرکز از مهمترین دلایل آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.