قدس آنلاین: یک هزار و ۴۰۰ طرح اشتغالزایی روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی برای دریافت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده است.

معرفی ۱۴۰۰ طرح اشتغال روستایی خراسان رضوی به بانک ها

  به گزارش قدس آنلاین: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از طرح های معرفی شده معرفی ۱۴۰۰ طرح اشتغال روستایی خراسان رضوی به بانک هاتاکنون ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴۵ طرح پرداخت‌شده که بانک‌های عامل باید تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات داشته باشند.

محمد سنجری در نشست کمیته اشتغال و سرمایه‌ گذاری قوچان اظهار داشت: از طرح های معرفی شده تاکنون ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴۵ طرح پرداخت‌شده که بانک‌های عامل باید تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات داشته باشند.

به گزارش صدا و سیما، وی هدف دولت از اجرای طرح اشتغال روستاییان و عشایر را معکوس کردن مهاجرت، ترویج تولید و حفظ جمعیت در روستاها خواند و افزود: سهم خراسان رضوی در اشتغال روستایی و عشایری چهار هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال بوده که در مرحله نخست ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

سنجری ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ‌نام نویسی کرده‌اند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.