کرمانشاه-سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: طرح اوقات فراغت با عنوان طرح آسمانی در ۵۵۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

طرح اوقات فراغت در ۵۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قبادی اظهار داشت: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری کانون مساجد استان با عنوان طرح آسمانی از اول تیر آغاز و تا ۱۹ مهر ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: این طرح در بیش از ۵۵۲ کانون فرهنگی هنری استان اجرا می‌شود و حدود ۱۵ هزار نفر از مربیان و اساتید مجرب در رشته‌های مختلف در این زمینه همکاری می‌کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این کلاس‌ها با ۵۰ درصد تخفیف شهریه برگزار می‌شود گفت: بیشتر کلاس‌های این طرح در استان رایگان است.

وی با بیان اینکه از طرف دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ۲۰ روحانی در ۲۰ پایگاه فرهنگی مساجد کار تبلیغ در حوزه اوقات فراغت را به عهده دارند افزود: از ۵۵۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه ۲۱۳ کانون در شهرها و ۳۳۹ کانون نیز در روستاها است.

قبادی با اشاره به اینکه ۲۹ کانون تخصصی نیز مجری طرح اوقات فراغت در استان کرمانشاه هستند گفت: در کلاس‌های کانون مساجد همه رده‌های سنی از هفت تا ۳۵ سال به ویژه زنان خانه دار می توانند شرکت کنند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.