قدس آنلاین : رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون آمار تصادفات منجر به فوت در خراسان رضوی ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

کاهش ۱۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ محمدباقر سلیمی کوچی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی تایباد، با اشاره به افزایش هفت درصدی تصادفات منجر به جرح در این مدت نسبت به سال ۹۶، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی مدون و توجه رانندگان به علایم و هشدارهای ترافیکی و نیز همکاری و تعامل با پلیس می‌توان در این حوزه شاهد کاهش مجروحین بود.

وی با اشاره به بیشترین تصادفات در شهرستان‌های سبزوار و قوچان افزود: تایباد با فرهنگ‌سازی درست و از همه مهمتر ساماندهی موتورسواران در پیست موتور سواری یکی از شهرستان‌هایی است که در آن شاهد کاهش آمار تصادفات هستیم.

سلیمی با اشاره به افزایش تعداد خودروها بیان کرد: فرهنگ رانندگی در کشور نیازمند تقویت است هرساله شاهد افزایش خودرو هستیم و این افزایش سیر صعودی تصادفات را در بردارد که باید با برنامه‌ریزی دقیق رانندگی را به یک الگوی ترافیکی تبدیل کرد.

رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی به اولویت پلیس راهور برای کاهش تصادفات اشاره کرد و افزود: این مجموعه تمام توان و تلاش خود را به صورت تخصصی و فرهنگی بکار خواهد برد تا مردم در مسیر کسب آموزش بیشتر حرکت کنند در این راه همکاری تمام نهادها به ویژه اصحاب رسانه موثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.