قدس انلاین : ضبط برنامه تلویزیونی «مشاعره رضوی» ویژه ایام دهه کرامت در حرم مطهر امام هشتم(ع) آغاز شد.

آغاز ضبط برنامه «مشاعره رضوی» در حرم امام هشتم(ع)

به گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، مسابقه تلویزیونی مشاعره رضوی به تهیه‌کنندگی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با حضور اسماعیل آذر، مجری برنامه‌های مشاعره صدا و سیما در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در حال ضبط است.

این ویژه برنامه به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)، با توجه به استقبال مخاطبان از نخستین برنامه مشاعره رضوی که در ایام نوروز 1397 از شبکه آموزش کشور پخش شد، در حال تهیه است.
شرکت‌کنندگان اهل شعر و ادب از بیش از 10 استان کشور با آمادگی کامل در این دوره از مسابقه مشاعره رضوی حضور دارند تا حلاوت حضور در حرم مطهر امام هشتم(ع) را با رنگ و بویی متفاوت با مردم ایران اسلامی تقسیم ‌کنند.
حاضران در این مسابقه دارای گنجینه قابل توجهی از اشعار ولایی به ویژه شعر رضوی هستند و در بخش‌های مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
شعرخوانی کودکان با محوریت شعر رضوی یکی از بخش‌های میانی این ویژه برنامه به شمار می‌رود.
ضبط مشاعره رضوی ویژه دهه کرامت به صورت شبانه از ساعت 21 پنج‌شنبه 14 تیر در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی شروع شد و پیش‌بینی می‌شود در مدت سه شب به اتمام برسد.
این برنامه در 13 قسمت متوالی از 23 تیر (شب ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها) از شبکه آموزش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.
نخستین برنامه تلویزیونی مشاعره رضوی در حرم ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) در ایام پایانی سال 1396 ضبط شد و در 13 شب متوالی در نوروز امسال به روی آنتن شبکه آموزش رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.