کارشناس فوتبال معتقد است بازیکنان تیم امید با وجود پایین تر بودن میانگین سنی نسبت به کره شمالی با برتری فیزیکی این تیم را مغلوب کردند.

چراغپور:باید به فکر مبارزه با کره جنوبی و ژاپن باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، جلال چراغپور درباره دیدار تیم امید ایران مقابل کره شمالی در بازی های آسیایی جاکارتا گفت:ما به نتیجه خوبی در این بازی رسیدیم که برای صعود از اهمیت زیادی برخوردار بود و از حالا باید برای حضور در مرحله بعدی و مقابله با حریفان قدرتمندتر آماده باشیم.

وی همچنین اضافه کرد:تیم ما از نظر فیزیکی نسبت به حریف کاملا برتری داشت و با همین برتری به پیروزی رسید.این در شرایطی است که از نظر سنی کره شمالی با تیم زیر ٢٣ سال در این رقابت ها حضور دارد و ٣ بازیکن بالای ٢٣ سال هم در اختیار داشت. البته با وجود برتری فیزیکی باید برخوردهای فیزیکی کمتر و خشونت کمتری در بازی های بعدی داشته باشیم همچنین به دنبال بالا بردن چالاکی تیم در کنار قدرت فیزیکی باشیم.

چراغپور در پایان گفت: هر فدراسیونی هدف گذاری و استراتژی مشخصی در خصوص تورنمنت های مختلف دارد. استراتژی بعضی از کشورهای آسیایی در این بازی ها حضور با تیم کامل زیر ٢٣ سال و حتی استفاده از بازیکن کمکی برای رسیدن به عنوان قهرمانی است اما بعضی از کشورها مثل ما می خواهند با حضور تیم زیر ٢١ سال برای موفقیت در بازی های مقدماتی المپیک ٢٠٢٠ آماده شوند. من معتقدم استراتژی فدراسیون ما در این زمینه استراتژی درست و منطقی است همچنین مربیان خوبی برای رسیدن به این هدف انتخاب شده اند و کادر خوبی در اختیار داریم. این کادر باید به کار خودشان ادامه بدهند و زمان کافی در اختیار داشته باشند تا این تیم را به هدف مورد نظر برسانند.

منبع: فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.