دارنده سه مدال طلای کشتی بازی های آسیایی خطاب به ورزشکاران اعزامی به بازی های اسیایی جاکارتا گفت : به خدا توکل کنید با تمام قدرت تلاش کنید خیلی از اتفاقات خوب در میدان مسابقه رقم می خورد .

علیرضا حیدری: تا لحظه آخر برای پیروزی بجنگید

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، علیرضا حیدری با اشاره به عملکرد ملی پوشان کشتی ایران در بازی های آسیایی گفت: بسیارخوشحالم که مدالهای طلا و افتخارآفرینی ها توسط کشتی گیران کشورمان به دست آمد و مطمین هستم، این نتایج انگیزه سایر ورزشکاران را برای کسب مدال دررشته های مختلف بیشتر می کند .

وی در ادامه توضیح داد که پیش از این کشتی وزنه برداری و برخی رشته های مدال آور در آخرین روزهای مسابقه به میدان می رفتند و خوشحالم که در این دوره رشته های مدال اور مسابقات را آغاز کردند .

عضو اسبق تیم ملی کشتی خطاب به ورزشکاران حاضر در هجدهمین دوره بازی های اسیایی گفت : به خدا توکل کنید با تمام قدرت تلاش کنید خیلی از اتفاقات خوب در میدان مسابقه رقم می خورد .نام و عناوین حریفان تان را جدی نگیرید و تسلیم نشوید و تا آخرین لحظات برای پیروزی بجنگید .

مرد طلایی کشتی ایران در ادامه با تاکید بر بازی جوانمردانه تصریح کرد :کسب مدال با رعایت اصول جوانمردانی ، نام ایران و ایرانی را پراوازه تر می کند پس برای پیروزی به میدان بروید.

منبع:وزارت ورزش

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.