مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طی پنج ماه نخست امسال ۱۷ هزار و ۹۹۶ پرونده تخلف توسط ماموران این اداره کل در سطح استان رسیدگی و مختومه شد.

رتبه نخست خراسان رضوی در رسیدگی به پرونده های تعزیرات حکومتی

به گزارش قدس آنلاین حمیدرضا کریم افزود: در این مدت ۱۶ هزار و ۶۱۵ پرونده تخلف نیز در اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تشکیل شد.

وی اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۱۶۴ فقره از پرونده های وارده مربوط به تخلفات حوزه کالا و خدمات است. در این مدت ۱۴ هزار و ۱۶۲ پرونده نیز در این بخش مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: دو هزار و ۱۷۱ فقره از پرونده های وارده مربوط به بخش بهداشت و درمان است. دو هزار و ۴۸۹ پرونده نیز در این بخش رسیدگی و مختومه شده است.

وی هزار و ۲۸۰ فقره از پرونده های ورودی ظرف پنج ماهه امسال را مربوط به قاچاق کالا و ارز اعلام و بیان کرد: طی این مدت هزار و ۳۴۵ پرونده در این حوزه مختومه شد.

وی اظهار داشت: خراسان رضوی در سرعت رسیدگی به پرونده های تعزیرات حکومتی دارای رتبه نخست در کشور است و عملکرد بالاتر از شاخص کشوری دارد.

اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان در ۱۴ شهرستان این استان اداره مستقل دارد. بر این اساس در هر اداره یک شعبه و در شهرستانهای تربت حیدریه، سبزوار و نیشابور دو شعبه صلاحیت عام رسیدگی به تخلفات اقتصادی، بهداشتی و دارو و درمان را دارد. حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات امور اقتصادی در بخشهای دولتی و غیردولتی، تخلفات بهداشت، دارو و درمان و رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.