عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:وقتی کی روش در تمرینات تیم ملی حاضر می شود یعنی قراردادش رسمی امضا شده است.

طالقانی:کی‌روش قراردادش را امضا کرده که در تمرین حاضر می‌شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کارلوس کی‌روش  بعد از جام جهانی برای تمدید قرارداد با فدراسیون و موفقیت در جام ملت های آسیا توقعاتی داشت و تا زمانی که از سوی فدراسیون ضمانت اجرایی نگرفت به ایران بازنگشت. با این حال  هنوز قراردادی بین فدراسیون فوتبال و کی‌روش امضا نشده است. این در حالی است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با لباس شخصی در تمرینات حاضر می‌شود.

در همین خصوص برای روشن شدن موضوع بستن قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال خبرنگار فارس با کاظم طالقانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت‌وگو کرد.

*آقای طالقانی آیا کی‌روش با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کرده است یا خیر؟

کی‌روش قراردادش را با فدراسیون امضا کرده است که در تمرینات حاضر می‌شود. او کارش را با قدرت انجام می‌دهد و مشکلی بابت قرارداد سرمربی تیم ملی ایران وجود ندارد. ان‌شاالله با قدرت به کارش ادامه دهد.

*چرا کی‌روش با لباس شخصی در تمرین حاضر می‌شود؟

فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. کی‌روش کارش را با قدرت انجام می‌دهد و در تمرینات حاضر شده است.

*گفته می‌شود به دلیل اینکه کی‌روش از کیفیت جدید اسپانسر تیم جدید راضی نیست، با لباس شخصی می‌آید.

این موضوع به آقای ممبینی مربوط می‌شود و من هیچ اطلاعی از این بحث ندارم. جزئیات قرارداد اسپانسر جدید را آقای ممبینی می‌داند.

*مگر آدیداس تیم ملی ایران را تهدید نکرده چرا ملی‌پوشان همچنان با لباس آدیداس در تمرینات حاضر می‌شوند؟

بله این اتفاق افتاده و ما حتما در جلسه این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا هر چه زودتر به جمع‌بندی برسیم. به هر حال بحث اسپانسر تیم ملی را آقای ممبینی دقیق می‌داند و من نمی‌توانم راجع به این موضوع صحبت کنم.

*کیفیت زمین کمپ تیم ملی چگونه است؟ چرا همچنان بازیکنان تیم ملی در زمین پژوهشگاه نفت تمرین می‌کنند؟

در این خصوص از آقای ساکت سؤال بپرسید. من هنوز از کمپ تیم ملی بازدید نکردم که از شرایط چمن مطلع شوم. اگر از آقای ساکت بپرسید دقیق به شما خواهند گفت.

*گفته می‌شود اختلافی بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال وجود دارد که قراردادی بسته نشده است.

هیچ اختلافی بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال وجود ندارد. قرارداد کاملا رسمی امضا شده است که کی‌روش در تمرینات حاضر می‌شود.

* آیا شرایط و امکانات برای کی‌روش مهیا شده است؟

به هر حال ما تمام شرایط رامهیا کرده‌ و مهیا خواهیم کرد. کی‌روش این شرایط را پذیرفته که در حال حاضر در ایران حضور دارد و قرار است تیم ملی را تا پایان جام ملت‌ها هدایت کند.توان ما همین بود و مطمئنا با کمک مسئولین و دولت می‌توانیم شرایط بهتری را مهیا کنیم.

*آیا دولت و مسئولین وزارت ورزش کمکی به فدراسیون فوتبال بابت بازی‌های تدارکاتی بهتر انجام داده است؟

انتظار داریم با توجه به اینکه دولت جمهوری اسلامی و مسئولین فوتبال در جام جهانی تیم ملی را کمک کردند مثل گذشته از تیم ملی حمایت کنند تا در جام ملت‌های آسیا با قدرت حاضر شویم تا بازی‌های تدارکاتی بهتری برای تیم ملی در نظر بگیریم ولی در حال حاضر پولی بابت بازی‌های تدارکاتی و اردوهای مناسب برای فدراسیون فوتبال واریز نشده اما قطعا بودجه‌ای در نظر خواهند گرفت تا شرایط تیم ملی بهتر شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.