خراسان شمالی-رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی جزئیات کشف کالای قاچاق و دستگیری قاچاقچیان حرفه ای در بجنورد را تشریح کرد.

کالای قاچاق ۲۴۰ میلیونی در بجنورد کشف و ضبط شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۲۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری ۳ قاچاقچی حرفه ای در بجنورد خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق در شهرستان بجنورد بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و رد زنی محل تردد افراد مورد نظر موفق شدند محل دپوی کالای قاچاق را در حوالی شهرستان بجنورد شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی ماموران این پلیس در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند ۱۵۰ قلم انواع داروی دام پزشکی، ۲۰۲ ثوب البسه، ۲۳۰ بسته ناس و ۲۰ حلقه لاستیک خودرو غیر مجاز و قاچاق به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده به همراه کالاهای مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی گردید.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه ورود کالای قاچاق به بازار می تواند به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد کند، از شهروندان خواست تا با لبیک گویی به بیانات مقام عظمای ولایت مبنی بر حمایت از کالای ایرانی پلیس را در مبارزه با این پدیده شوم یاری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.