وزیر آموزش رژیم صهیونیستی خواستار کشتار تظاهرات کنندگان فلسطینی و جوانانی شد که در نوار مرزی باریکه غزه اقدام به راه اندازی بادبادک ها و بالون های آتش زا می کنند.

وزیر تندرو اسرائیلی خواستار کشتار تظاهرات کنندگان فلسطینی در غزه شد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، نفتالی بنت شرکای خود در ائتلاف دولت صهیونیستی از جمله آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و رهبر حزب "اسرائیل خانه ما" و موشه کحلون وزیر دارایی این رژیم را به خاطر شیوه تعامل با غزه مورد حمله شدید قرار داد.

بنت اظهار داشت که لیبرمن سیاست های چپ گرایانه و ضعیفی را در قبال غزه اتخاذ می کند و طی سال های اخیر شاهد چنین سیاست ضعیفی نبوده ام و اختلاف زیادی بین اقوال و افعال او وجود دارد.

وی گفت که از اولین روزهای برپایی تظاهرات بازگشت از کابینه امنیتی دولت خواسته است پاسخی قاطع و شدید به این تظاهرات ها بدهد.

وی مدعی شد که فلسطینیان به راحتی در نوار مرزی باریکه غزه به اراضی اشغالی نفوذ می کنند و کسی به سمت آن ها تیراندازی نمی کند.

این ادعا در حالی مطرح می شود که تاکنون ۱۹۵ نفر از آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده و نزدیک به ۲۲ هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند. خواسته شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت، تاکید بر حق بازگشت آوارگان به شهر و دیار خود و شکستن محاصره ظالمانه غزه است.

البته نفتالی بنت حمله ای را علیه بنیامین نتانیاهو صورت نداده است، به سبب اینکه احتمالا دولت آینده را نیز او تشکیل خواهد داد. او در پاسخ به سوالی در مورد عدم انتقاد از نتانیاهو اظهار داشت که همگی ما در برابر این وضعیت مسئول هستیم و نتانیاهو به اندازه کافی از سوی جهانیان مورد انتقاد قرار گرفته است و تمرکز من بر مسائل امنیتی است. او لیبرمن را مسئول اصلی وضعیت کنونی دانست.

بنت اظهار داشت که می خواهد در دولت آینده پست وزارت جنگ را بر عهده بگیرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.