البرز- مجمع سالیانه هیئت تیروکمان استان البرز با حضور فعالان این ورزش و رییس فدراسیون کشور برگزار شد و عملکرد این هیئت ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

تیروکمان البرز مسیر توسعه را طی می‌کند/ حضور در جمع ۳ استان برتر کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مجمع که پیش از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان با بیان این که استان البرز تاکنون مسیر توسعه در این رشته را به خوبی طی کرده است اظهار کرد: حضور ۲ ملی پوش و یک مربی به عنوان نماینده البرز در جاکارتا نشان از صلابت این رشته در البرز دارد.

وی افزود: باتوجه به مثبت بودن ارزیابی های انجام شده از البرز، عملکرد هیئت و حضور نمایندگان این استان در تیم ملی قابل تقدیر است.

شعبانی بهار با اشاره به ظرفیت های بالای استان البرز گفت: البرز سرشار از نیروی انسانی مستعد در تمامی رشته های ورزشی است که می تواند به عنوان الگویی برای سایر استان ها مطرح شود.

رئیس فدراسیون تیروکمان تصریح کرد: بدون شک باتوجه به نظم و انسجام هیئت در امور مالی و هدف گذاری های منطقی پیش بینی می شود در آینده شاهد درخشش مضاعف البرزی ها در سطح ملی و بین المللی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این مجمع گفت: باتوجه به عدم وجود امکانات ورزشکاران استان در شرایط دشواری تمرین می کنند که ما این نوع فعالیت را نوعی ایثار و قابل تقدیر می دانیم.

امیر غفرانی فعالیت مربی تیم ملی به عنوان رئیس هیئت تیر و کمان البرز را مثبت دانست و گفت: حضور بهزاد پاکزاد به عنوان رئیس هیئت اتفاقات بسیار خوبی را به همراه داشته که نتایج آن قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: البرز علیرغم کمبود در امکانات همواره مسابقات لیگ را در بالاترین سطح ممکن متناسب با تغییرات آب و هوایی در فضای باز و سالن برگزار کرده که همین عوامل هیئت تیر و کمان این استان را به جمع ۳ هیئت برتر کشور رسانده است.

رئیس هیئت تیر و کمان استان البرز نیز در این مجمع با بیان این که توجه به رده های پایه مهم ترین هدف این هیئت است گفت: همواره به دنبال تحقق این مهم بوده ایم تا در سال های آینده ذخایر خوبی برای قهرمانان فعلی البرز در رشته تیر و کمان داشته باشیم.

بهزاد پاکزاد مربی تیم ملی و رئیس هیئت تیر وکمان استان البرز تصریح کرد: علاوه بر این با برگزاری کلاس آموزشی تمامی داوران و مربیان را ملزم کرده ایم تا در سطوح بین المللی ارتقا یابند تا درخشش آن ها را نیز به عنوان نماینده استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.