مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری نمایشگاه‌هایی با رویکرد تخصصی در نمایشگاه مشهد خبر داد.

نمایشگاه‌های تخصصی در نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا هوشنگ‌نژاد اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و صنایع وابسته دارویی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و توانبخشی از ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه ۹۷ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با ایام برگزاری این نمایشگاه ۴ روزه نشست‌ها و جلسات تخصصی مرتبط با موضوع نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه هر موضوع نمایشگاهی سالانه یک نوبت در این مکان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: صنعت سلامت به عنوان حیاتی‌ترین صنعت جامعه بوده که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حدود ۷۰ شرکت‌کننده در مساحت ۲۵۰۰ متر مربعی نمایشگاه غرفه‌های خود را دایر و ساعت بازدید علاقه‌مندان هم از ۱۰ تا ۱۷:۳۰ خواهد بود.

هوشنگ‌نژاد تصریح کرد: دوره‌های آموزشی و تخصصی‌ای که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود با موضوعات آزمایشگاهی، دارویی، توانبخشی و دیگر حوزه‌های پزشکی و درمانی است تا در حوزه پزشکی هم همچون سایر حوزه‌ها شاهد به‌روز دانش متخصصان باشیم و اکثر واحدهایی که در این نمایشگاه حاضرند هستند جزو شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

وی با بیان اینکه به علت تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان بسیاری از دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به‌صورت مستقیم به ما تحویل داده نمی‌شود، تاکید کرد: در حال مشکلی در بحث ملزومات و تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی برای مردم وجود ندارد و به‌طور مثال ۹۰ درصد داروی کشور تولید داخل بوده و تنها ۱۰ درصد وارداتی بوده و یکی از راه‌های خروج از تحریم‌های ظالمانه و گذر از شرایط نامطلوب فعلی برگزاری نمایشگاه‌ها بوده و خدا را شاکریم که این مشکلات مانع تعطیلی نمایشگاه بین‌المللی مشهد نشده و با همراهی مسئولان مرتبط و متولی نمایشگاه‌های تخصصی در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

منبع:قدس آنلاین،علیرضا هوشنگ‌نژاد اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و صنایع وابسته دارویی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و توانبخشی از 19 تا 22 مهر ماه 97 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود. وی افزود: همزمان با ایام برگزاری این نمایشگاه 4 روزه نشست‌ها و جلسات تخصصی مرتبط با موضوع نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌شود. مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه هر موضوع نمایشگاهی سالانه یک نوبت در این مکان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: صنعت سلامت به عنوان حیاتی‌ترین صنعت جامعه بوده که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حدود 70 شرکت‌کننده در مساحت 2500 متر مربعی نمایشگاه غرفه‌های خود را دایر و ساعت بازدید علاقه‌مندان هم از 10 تا 17:30 خواهد بود. هوشنگ‌نژاد تصریح کرد: دوره‌های آموزشی و تخصصی‌ای که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود با موضوعات آزمایشگاهی، دارویی، توانبخشی و دیگر حوزه‌های پزشکی و درمانی است تا در حوزه پزشکی هم همچون سایر حوزه‌ها شاهد به‌روز دانش متخصصان باشیم و اکثر واحدهایی که در این نمایشگاه حاضرند هستند جزو شرکت‌های دانش‌بنیان هستند. وی با بیان اینکه به علت تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان بسیاری از دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به‌صورت مستقیم به ما تحویل داده نمی‌شود، تاکید کرد: در حال مشکلی در بحث ملزومات و تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی برای مردم وجود ندارد و به‌طور مثال 90 درصد داروی کشور تولید داخل بوده و تنها 10 درصد وارداتی بوده و یکی از راه‌های خروج از تحریم‌های ظالمانه و گذر از شرایط نامطلوب فعلی برگزاری نمایشگاه‌ها بوده و خدا را شاکریم که این مشکلات مانع تعطیلی نمایشگاه بین‌المللی مشهد نشده و با همراهی مسئولان مرتبط و متولی نمایشگاه‌های تخصصی در موضوعات مختلف برگزار می‌شود."> تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.