رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: اجرای طرح بازرسی از دفاتر صدور روادید عراق در مشهد برای شرکت شهروندان در آیین راهپیمایی اربعین حسینی از امروز 29 مهر ماه آغاز شد.

بازرسی از دفاتر صدور روادید عراق در مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین ، امید جلیلی روز یکشنبه  افزود: این طرح با هدف جلوگیری از گرانفروشی و دریافت وجوه بیشتر از مبلغ تعیین شده توسط سازمان حج و زیارت برای صدور روادید اربعین اجرا می شود.

وی ادامه داد: در چارچوب امروز برای یک آژانس مسافرتی در محدوده خیابان مدرس که مجوز صدور روادی اربعین را از سوی سازمان حج و زیارت نداشت و بیشتر از نرخ تعیین شده نیز از متقاضیان وجه دریافت می کرد پرونده تخلف تشکیل شد.
او گفت: طبق اعلام سازمان حج و زیارت نرخ صدور روادید اربعین دو میلیون و 350 هزار ریال است اما این دفتر مبالغی بین سه میلوین تا پنج میلیون ریال از متقاضایان دریافت می کرد.
رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: میزان تخلف صورت گرفته توسط این دفتر 650 میلیون ریال است و پرونده حدود 20 شاکی دارد.
تاکنون 124 هزار نفر از خراسان رضوی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که برای 104 هزار نفر از این تعداد روادید عراق صادر شده است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام /*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.