بیست وهشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع دهه آخر صفر و موضوعات فرهنگی شهر گلبهار در محل بخشداری با حضور اعضاء برگزار شد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی گلبهار برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین  محمد مروج امام جمعه گلبهار گفت: اربعین حسینی یعنی در کنار و همراه امام حسین علیه السلام تا پایان راه ماندن است و پیاده روی اربعین تصویری از قیام خونین سید الشهدا(ع) و نمایش مقاومت در برابر ظلم و ستم است.

همچنین مجید رضا معشوقی بخشدار  و رئیس ستاد خدمات دهی به زائرین پیاده بخش گلبهار گفت: استقبال از کاروانها و زائرین دهه آخر صفر به صورت مردمی می باشد و ادارات و نهادها نیز به ایستگاهای استقبال که در مسیر  گلبهار کمک کنند تا مدتی که زائر در ایستگاه استراحت می کند امکانات لازم فراهم باشد.

وی افزود: مسئولین در جلسات در ساعت مقرر که در دعوت نامه اعلام شده حضور پیدا نمایند و این حضور به موقع بایستی فرهنگ سازی شود.

وی ادامه داد: تا کنون ۲۸ جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهر گلبهار برگزار شده که خروجی بسیار خوبی در اجرای برنامه های فرهنگی داشته است.

همچنین قاسم نظری عضو شورای اسلامی و دبیر کارگروه  نظارت بر هیئت مدیره های مجتمع مسکنهای مهر شهر گلبهار گفت: هویت ملی مردم ، شناسنامه و ریشه مبنای هر جامعه  فرهنگ است  و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی خود را باید حفظ کنیم.

وی افزود: بالغ بر ۴۰ هزار واحد مسکن مهر با بیش ۱۲۰ مجتمع پر جمعیت در شهر گلبهار وجود دارد که نیازمند ساختار فرهنگی متناسب با خلق وخوی آنان می باشد.

وی ادامه داد: ایجاد ساختارصحیح  فرهنگ عمومی نیازمند مشارکت همه آحاد اعم از مردم، مسئولین  و دستگاههای نظارتی می باشد.

گفتنی است: ایستگاه استقبال از زائرین پیاه دهه آخر صفر  با مشارکت بهداری شمال شرق سپاه، بخشداری، شرکت عمران و شهرداری گلبهار و ... در حاشیه جاده سنتو  ورودی شهر گلبهار دایر می شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.