رییس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: کتابخانه تخصصی رسانه با حمایت بسیج رسانه خراسان رضوی راه اندازی می شود.

راه اندازی کتابخانه تخصصی رسانه با ابتکار دفتر بسیج بانوان خبرنگار

به گزارش قدس آنلاین؛ عباس محمدیان اعلام کرد: با عنایت به اینکه پس از اطلاع رسانی ایده " هر خبرنگار_ یک کتاب" با ابتکار دفتر بسیج بانوان خبرنگار، این طرح فرهنگی با استقبال خوبی روبرو شد، این سازمان در جهت حمایت و غنی بخشی به کتابخانه حمایت خود را اعلام کرد.

وی افزود: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با توجه به اینکه ایجاد یک کتابخانه تخصصی در این حوزه میتواند برای بسیاری از خبرنگاران مبتدی کارگشا و دسترسی به منابع آموزشی را آسان کند از این طرح حمایت می کند.

محمدیان با اشاره به روز "۲۴ آبان" روز ملی کتاب و کتابخوانی بر لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی با ایجاد، تجهیز و توسعه کتابخانه های تخصصی استان تاکید و ادامه داد: این کتابخانه میتواند به مرور زمان مرجعی  تخصصی برای دانشجویان و فعالان در حوزه رسانه باشد.

وی یادآور شد: خبرنگاران و نهادهای متولی کتاب در مشهد نیز می توانند با اهدای کتاب هایی با عناوین مرتبط در حوزه رسانه و ارتباطات به توسعه این کتابخانه کمک کنند.

محمدیان تاکید کرد: "هدیه کتاب" طرحی است که در دفتر بانوان خبرنگار باعث ایجاد همدلی  شده است و این ایده فرهنگی، میتواند در مراحل بعد به "دورهمی کتاب و رسانه "با حضور اساتید و نویسندگان  در این حوزه بیانجامد.

منبع: بسیج رسانه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.