ساری- سرهنگ عسکر مجیدی از اعزام ۱۰ هزار دانش آموز مازندرانی به مناطق عملیاتی راهیان نور خبر داد.

۱۰ هزار دانش آموز مازندرانی به راهیان نور اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: اعزام خواهران از ۲۵ آبان و اعزام برادران از اول بهمن ماه صورت می گیرد و طی دو بازه بیست روزه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اردوها ۴ روزه خواهد بود، یادآور شد: سرانه اعزام هر دانش آموز ۳۰۰ هزار تومان است.

رییس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: دانش آموزان از یادمان های شلمچه، اروند، فتح المبین، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) و مقر شهدای تفحص دیدن می کنند و بازدیدهای علمی نیز از پالایشگاه آبادان و کارخانه تولید گوشی همراه ایرانی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ مجیدی از حضور راویان و روحانیون در کاروان ها خبر داد و گفت: اقدامات فرهنگی در اردوهای راهیان نور از اولویت های ماست.

وی از فعالیت ۹ کمیته در این زمینه خبر داد و افزود: کلیه اتوبوس ها قبل از حرکت بازبینی می شوند و با کلیه رانندگان نیز جلسه داشته و نکات لازم را متذکر می شویم.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از استقرار تیم های امدادی در مسیر حرکت کاروان ها خبر داد و اضافه کرد: یک آمبولانس به همراه یک تیم امدادی، کاروان هایی که متشکل از ۵ اتوبوس باشند را همراهی می کنند.

مجیدی از جوانان مشتاق روایتگری خواست در کلاس های آموزشی شرکت کنند و یادآور شد: این حرکت با همکاری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس صورت می گیرد.

وی در پایان گفت: بعنوان نمونه در چند کاروان، دانش آموزان به همراه والدین شان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.