ولید عساف رئیس کمیته مقابله با ساخت دیوار حایل و شهرک های یهودی اعلام کرد که ملت فلسطین با تمامی اقدامات ویرانگرانه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه خان احمر واقع در شرق قدس مقابله خواهد کرد.

فلسطینیان ساکن "خان‌احمر" به پایداری خود در این روستا ادامه دادند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ولید عساف شامگاه دیروز دوشنبه طی نشست خبری مشترک با عید ابوخمیس رئیس شورای روستای خان احمر که در چادر پشتیبانی در این روستا برگزار شده بود، تصریح کرد که فلسطینیان ساکن خان احمر با سیاست های رژیم صهیونیستی در زمینه تخریب خانه های فلسطینی و کوچاندن ساکنان آنها مخالفت می کنند و از موجودیت خود در مناطق رده بندی شده موسوم به "ج" دفاع می کنند.

وی تصریح کرد که ملت فلسطین در گذشته در مقابل بولدوزرهای صهیونیست سینه سپر کردند، اگر بار دیگر بولدوزرهای صهیونیستی به این منطقه بیایند ما به مقابله با آنها بر می خیزیم، ما آماده ایم برای حراست از فرزندان ملت فلسطین و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف بها پرداخت کنیم.

وی خاطرنشان ساخت که تحصن فلسطینیان ساکن خان احمر وارد ششمین ماه خود شده است، نبرد خان احمر که یک نبرد راهبردی است ایجاد می کند برای پیروزی در آن از جان و مال خود مایه بگذاریم و با تمامی امکانات خود به دفاع از خان احمر برخیزیم، زیرا پس از آن نبرد تشکیل مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف شکل می گیرد.

لازم به ذکر است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس دیروز بار دیگر تهدید کرد که این روستا را با خاک یکسان خواهد کرد و فلسطینیان ساکن آن را از خانه و کاشانه خود تبعید خواهد نمود.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.