۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 631869

تیم شنای ۱۱ تا ۱۲ سال خراسان رضوی در نخستین مسابقات المپیاد استعدادهای برتر شنای کشور با کسب ۱۸ مدال به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم خراسان رضوی قهرمان شنای کشور

به گزارش قدس آنلاین، رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: این تیم ۱۳ مدال طلا، ۲ نقره و سه برنز به دست آورد و تیم های استان مرکزی و کردستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

حسین گرایلی افزود: در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال نیز تیم شنای تهران الف به مقام اول رسید و تیم های استان مرکزی و خراسان رضوی به ترتیب رتبه های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

وی گفت: تیم شنای ۱۱ تا ۱۲ سال خراسان رضوی با ترکیب امیرکیان حقیقت خواه، پارسا صفایی، مانی سلمانیان، معید نامداری، پارسا عبدالصمدی و امیرعلی سلامتی با مربیگری مجید مشتاق عشق و تیم شنای ۱۳ تا ۱۴ سال این استان نیز با ترکیب پارسا آستانه، مازیار بکیان، سیدمهدی فریدمهر، امیرعباس شهرکی، کیارش دین پناه با مربیگری محسن دارچینی و سرپرستی سینا نیرومند در این مسابقات شرکت کرد.

مسابقات استعداد های برتر شنای کشور که از هفتم آذر با حضور ۴۴۰ شناگر در دو رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال در استخر پردیس دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده بود دیشب به پایان رسی

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.