سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حسین ماهینی از لیست این تیم خارج نمی‌شود، گفت: تجربه بدی از بازی با تیم ذوب آهن دارم.

برانکو: استقلال، سپاهان، تراکتور و پدیده مهمترین حریفان ما در لیگ هستند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی با ذوب آهن را در پیش داریم. تجربه بدی از بازی با ذوب آهن دارم. مربی ذوب آهن عوض شده است. آنها مقابل فولاد هم مساوی کردند و انگیزه دارند. برای همین بازی دشواری داریم.

وی درباره رقابت پرسپولیس با سپاهان در بالای جدول و اینکه ذوب آهن تلاش می کند تا با توقف پرسپولیس به سپاهان کمک کند، گفت: ذوب آهن برای خودش بازی می کند نه سپاهان.

وی گفت: استقلال، سپاهان، تراکتور و پدیده مهمترین حریفان ما در لیگ هستند. پدیده دیروز نشان داد که با لیاقت در صدر جدول است. یحیی به خوبی این تیم را رهبری می کند و به او تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: هدفمان این است که برای سومین بار قهرمان شویم. می خواهیم با بیشترین امتیازات نیم فصل را تمام کنیم. چهار بازیکن خود را نداریم. مصلح، نعمتی، انصاری و ماهینی.

برانکو درباره احتمال جذب مهرداد محمدی در نیم فصل خاطرنشان کرد: ما ۶ ماه پیش با ۴ بازیکن توافق کردیم. باید نگاه کنیم و ببینیم نیاز باشگاه چیست بخصوص اینکه انصاری و ماهینی مصدوم شدند. انصاری را تا پایان فصل از دست دادیم اما انتظار داریم ماهینی تا سال جدید برگردد. 

وی تصریح کرد: ماهینی تا عید نوروز آماده می شود و بازی می کند. بنابراین از لیست خارج نمی شود. انتظار ما همین است. او تمریناتش را شروع کرده است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه میک مک درموت مربی تیم ملی به او بابت «یک میلیون فالوور در اینستاگرام» طعنه زده بود، گفت: مک درموت چه کسی است؟ من او را نمی شناسم.

برانکو تاکید کرد: من یک میلیون فالوور دارم و نمی توانم همه نظرات و مباحث را بخوانم. خودم را درگیر این مسائل نمی کنم. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.