شکرالله حسن بیگی گفت: امروزه شاهد تشکیل بزرگترین مجمع‌ جوانان در شهر و استان تهران هستیم.

بزرگترین مجمع‌ جوانان در استان تهران تشکیل شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران در دومین جلسه مشورتی جوانان ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت و مصدوم شدن چند تن از دانشجویان کشور گفت:‌ این افراد از نخبگان کشور بودند که قرار بود آینده کشور به دست این افراد اداره شود.

وی افزود: امروزه ما شاهد دومین و بزرگترین مجمع جوانان در کشور هستیم که با کیفیت مناسب در سطح شهر و استان تهران تشکیل شده است. همچنین خدا را شاکریم که سکان استانداری تهران به آقای بندپی سپرده شد و این شخص از فرهیختگان کشور هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران بیان کرد: پایه‌های مجمع مشورتی جوانان از اوایل امسال گذاشته شد و امروز به جایی رسیده‌ایم که در همه شهر و استان تهران این مجمع تشکیل شده است و افرادی که در این مکان حضور یافته‌اند جزو نخبگان و هیأت‌های علمی هستند. حتی در میان این افراد ورزشکار قهرمان آسیایی نیز وجود دارد.

حسن‌بیگی با بیان اینکه حرمت امامزاده به متولی آن است،‌گفت: ما باید خود حرمت مجمعی که در مسیر مناسب پیش می‌رود را حفظ کنیم. بنده به شما عزیزان می‌گویم اگر شما کوچکترین خطایی بکنید به نام همه افراد مجمع ثبت می‌شود. لذا ما باید از انجام آنچه که به آینده این مجمع لطمه می‌زند، بپرهیزیم و برای حفظ آن از اقدام شخصی دوری کنیم.

وی در پایان سخنانش شعری از حافظ خطاب به جوانان قرائت کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.