سون هیونگ مین مهاجم کره‌ای و ستاره تاتنهام معتقد است یکی از دلایل اصلی ناکامی تاتنهام در فتح جامهای قهرمانی بدشانسی بوده است.

سون: ما در تاتنهام همیشه به توان‌مان برای فتح جام اطمینان داشته‌ایم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سون هیونگ مین مهاجم بسیار آماده این روزهای تاتنهام و ستاره بی چون و چرای فوتبال کره جنوبی می‌گوید باشگاه او تاتنهام شایستگی فتح  جام را دارد و به دلیل بدشانسی بوده که در چند صباح اخیر در رسیدن به جامهای قهرمانی ناکام بوده. تاتنهام سه سال پیاپی در پایان فصل لیگ برتر یکی از رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده و در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷  بعد از چلسی نایب‌قهرمان لیگ برتر شده است.

سون در گفتگو با تلویزیون اسکای اسپرتز از اینکه با وجود سبقت گرفتن تاتنهام از منچسترسیتی و قرار گرفتن این تیم در رتبه دوم جدول لیگ برتر همچنان خیلی‌ها تاتنهام را به عنوان مدعی عنوان قهرمانی جدی نمی‌گیرند ابراز خوشحالی کرد و گفت با چراغ خاموش حرکت کردن همیشه بهتر است.

سون در این گفتگو گفت:" راستش را بخواهید من معتقدم که ما فقط کمی بدشانس بوده‌ایم. ما همیشه به قهرمانی نزدیک شده‌ایم. ولی مردم پیش خودشان گفته‌اند نه بابا، تاتنهام که قهرمان نمی‌شود! ولی ما در تاتنهام همیشه به توان‌مان برای فتح جام اطمینان داشته‌ایم ولی خب بعضی وقتها شانس هم باید یار باشد".

سون در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" ما الان تیم دوم جدول هستیم ولی هیچکس درباره ما صحبت نمی‌کند. همه فقط از منچسترسیتی و لیورپول حرف می‌زنند. ما راه خودمان را می‌رویم و اینها برایمان اهمیتی ندارد. اینکه دیگران راجع به ما صحبت کنند یا نکنند برای ما اهمیتی ندارد. ما فقط روی خودمان تمرکز می‌کنیم. ما راه خودمان را می‌رویم و روحیه مثبت داریم و این بهترین کاری‌ است که می‌توان برای موفقیت کرد".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.