البرز- بهزاد پاکزاد گفت: محل اسکان تنها مشکل استان البرز برای میزبانی از رقابت های کشوری تیروکمان است در حالی که به لحاظ کمی و کیفی با چالش خاصی مواجه نیستیم.

محل اسکان مانع میزبانی البرز از مسابقات کشوری تیروکمان

بهزاد پاکزاد رئیس هیئت تیروکمان استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: هیئت مشکلی برای برگزاری مسابقات کشوری در البرز ندارد این در حالی است که پیش تر اردوی تیم ملی به میزبانی استان با کیفیت مطلوبی برگزار شد.

پاکزاد انتخاب خود به عنوان دبیر فدراسیون تیروکمان را امتیازی مثبت برای ورزش البرز دانست و گفت: با ظرفیت های استان آشنایی لازم را دارم و در اختیار داشتن یک کرسی در فدراسیون می تواند امتیازی مثبت برای ورزش البرز باشد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پایگاه تیروکمان در شهرستان های البرز گفت: در حد توان به شهرستان های استان کمک می کنیم تا فعال شوند و بتوانند ورزشکاران مستعد خود را پرورش دهند.

دبیر فدراسیون تیروکمان استان البرز تصریح کرد: ضمن راه اندازی هیئت تیروکمان در فردیس مقرر شد تا به لحاظ کمی و تجهیزاتی این پایگاه را تامین کنیم این در حالی است که باتوجه به سهمیه فدراسیون در آینده بیش از آنچه که قول داده بودیم سلاح آن ها را فراهم خواهیم کرد.

پاکزاد با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر گفت: برگزاری مسابقات داخل سالن و نیز دوره های مربیگری و داوری تیروکمان از اهم برنامه های ویژه دهه مبارک فجر است.

وی در پایان به حضور موفق ورزشکاران البرزی در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۴ بازیکن البرزی در اردوی تیم ملی بزرگسالان به سر می برند که برای آن ها آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.