۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 637309

بررسی قیمت روز مسکن در تهران نشان می‌دهد یک واحد ۴۱متری در جوادیه با قیمت ۱۵۷میلیون تومان و واحد مسکونی ۱۵۶متری واقع در پاتریس لومومبا به‌قیمت ۲میلیارد و ۲۰میلیون تومان معامله شده است.

قیمت روز مسکن ۱۳۹۷/۱۰/۱۱

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بر اساس آمار سامانه املاک و مستغلات، یک واحد مسکونی ۴۹متری در دبستان با عمر ۳۰ سال به‌قیمت ۳۰۳ میلیون تومان معامله شده است.

یک دستگاه آپارتمان ۵۱متری با عمر ۴ سال واقع در منطقه ۵ محله آپادانا ۶۲۲ میلیون تومان، واحد ۷۲متری ۱۷ سال ساخت در ساعی به‌قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان و واحد مسکونی ۱۲۰متری ۱۲ساله در سعادت‌آباد به قیمت یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان فروخته شده است.

در آلستوم یک واحد مسکونی ۷۶ مترمربعی که ۶ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

همچنین آپارتمان ۳۸متری ۱۱۰ساله در شمس‌آباد با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، واحد ۹۲متری در شهرک نفت با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، واحد ۱۵۶متری ۱۲ساله در پاتریس لومومبا به‌قیمت ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و واحد ۴۱متری ۱۷ساله در جوادیه با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان معامله شده است.

در منطقه ۱۴ محله آهنگ یک واحد مسکونی با مساحت ۴۹ مترمربع با عمر ۶ سال به‌قیمت ۳۳۷ میلیون تومان فروخته شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.